ingopingo

Alla inlägg under mars 2010

Av INGO - 31 mars 2010 21:59

    ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz GOD NATT


Av INGO - 31 mars 2010 08:08

Idag börjar jag 9.30 på jobbet, känner mig konstig i kroppen. Har varit så sen i måndags...jaja det är väl förkylning på g kanske. Hundarna ligger på skrivbordet och sover just nu. Väntar på att Janne ska komma för att vara hundvakt åt Ingo.

Från och med i dag kommer vårt internet sluta fungera...i en månad....drygt. Så jag får se hur det blir med bloggandet då.

Ska försöka gå över till mamma och skrive ett inlägg då och då.

Annars är det en skön påsk helg att se framemot. Är ledig fre-mån. Syrran kommer till oss också, ska bli skoj!

Nu står Ingo och trampar med tassarna och piper som ett litet barn...han vill gå ut. Ska försöka se Jim Carreys senaste film " i love you Philip morris" i helgen.

So long!

    

Av INGO - 30 mars 2010 22:20

Så var vi ute med hundarna och nya systemkameran. Så detta inlägg blir mer ett bildspel

                          

Av INGO - 29 mars 2010 18:53

Ingo fick tag i tre vindruvor...av mig. Trodde han åt upp dom den här gången. Men letade rätt på dom genom att Ingo hade nosen i tofflan...jag undrade varför. Och vips där låg vindruvorna...så nu ligger dom där tills A ska sätta på sig dom , hehe!        

Av INGO - 29 mars 2010 08:07

God morgon, go middag, go kväll i slaskens paradis "Kungs allé"...Idag var det slask ute och Ingo skulle mot alla odds gå i det också. Tror att han har fått det från Floyd som plogar sig igenom alla vattenpölar. =)

Jag hade mina snowjoggis på mig så för mig var det lugnt. Men Ingo var ju barfota...som vanligt om man är hund såklart...men ändååååååååå



Igår var jag i Storstaden och träffade syrran och Louise. Hade hoppats på lite sol men i stället var det rätt så kallt och rått. Vi fikade på stan och gick runt lite. Jätte mysigt! Tog en morotskaka...det vara sista godisbiten för den här....veckan. påskägg på lördag, jippi! Mamma gömmer våra påskägg fortfarande. Så undrar vad mitt ägg kommer att gömmas

FÅGEL FISK ELLER MITTIMELLAN?????????????????????????

Fisk är drygt nu när man börjar närma sig 30 tycker jag.  Ryggen håller nog inte för det i år...30 år?...Jag måste prata om någon annan.

Pappa sa alltid att livet börjar vid 32år, så ingen fara min dotter, du kan tänka på vad du vill bli tills du är 32 år, för det gjorde jag!

Så än finns det hopp!


Nu väntar Ingo på solen...jag med!

 

Av INGO - 27 mars 2010 07:26

God morgon i stugan!

Idag är alla lediga utom jag =) Nej då jag jobbar bara till 15:00 så det är verkligen helt okej. Ingo ligger fortfarande och sover efter vår morgonpromenix klockan 06....Han väckte mig 06...helt otroligt, vägrade sluta pipa. Så jag har gjort mig i ordning redan. Ska lämna Ingo hos brorsan Floyd 9.30

I morgon behöver jag egentligen också hundvakt, men ska höra med någon annan än mamma. Dom är ju hundvakt hela tiden känns det som. Börjar bli lite pinsamt.

För i morgon kommer nämligen Louise, min vän från ÖStersund (Född Dalmas=) )

 

Hon är i Storstaden så jag tänkte passa på att fika lite med henne och syrran kommer också, lilla syrran Kris.

Nästa vecka blir rätt lugn faktiskt. Snart påsk...



Men gud, jag följer inte Let´s dance slaviskt MEN tänk att Mattias tog hem segern i går före Claudia. Trodde inte det faktiskt. Men jag tyckte det var bra för han grät ju i TV. Då förtjänar han guldmedaljen.


Lill syrran åker till Hong Kong snart, nästa måndag, med jobbet. Tråkigt, då kommer inte vi kunna prata bara via mail =( buuhuu vad tråkigt!


Okej... men hej då 

Är det samma människa??????????????


 

NU

 

Av INGO - 26 mars 2010 19:28

   

Av INGO - 26 mars 2010 08:08

God morgon!


Äntligen fredag tycker dom flesta, själv så jobbar man helg!

Igår kom min sambo hem med en systemkamera!!!! JIPPI HOOOOOOOOOOOOOOOO Jag tog så mycket kort bland annat den här...Ingo ser helt ärligt förjävlig ut!

Adam har kanske inte den bästa minen heller=)

Så idag blir det en liten bildserie, bland annat av Ingo...Ingo...Ingo och Ingo och hans vattenflaska.

         

Sen kan jag skvallra alla människor som är sugen på en valp från Ingos uppfödare. Det finns 3 valpar att köpa! Hör av er till mig så fixar jag köpet! Världens gulligaste valpar. Bilder kommer att komma!

7000-8000kr kostar dom. 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards