ingopingo

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Rubrik saknas

Av INGO - 20 april 2010 19:17

Idag skulle vi ha kunnat planera årets största fest...till världens bästa pappa.

Istället får vi drömma, fundera och känna saknaden av honom...8 månader sen du försvann

 


Pappa

Hör du mig


Saknaden är stor...men längtan är större...

Längtan att få höra din röst, få känna dina kramar få höra ditt skratt

Längtan gör ont


Det går inte en dag utan att du dyker upp i mina tankar

Det går inte en dag utan att det värker i bröstet

Det går inte en dag utan att jag ber om att du ska komma tillbaka


Inbillar mig ibland att du sitter på min axel

Inbillar mig ibland att du sitter i fönstret och kollar till mina matvanor...du hatade min matlagning.

Jag skrattar till och säger högt att jag ska bli bättre

Jag skrattar till...sen kommer tårarna


Jag nyper mig i armen varje dag för att se om den vardag jag lever i är verklighet

...sanningen är att du är borta

...sanningen är att jag aldrig mer få se dig

...sanningen är just nu en verklighet jag inte vill leva i


Jag älskar dig pappa

På fredag skulle du ha fyllt 60 år

Vi skulle ha firat våra födelsedagar tillsammans

Jag 30 och du 60...Nu får vi som saknar dig och älskar dig gå till minneslunden och se ditt namn som finns inristat i sten...


Mitt hjärta är av sten sen du lämnade oss


Älskar dig pappa...pappa....pappa....Saknar dig

    


      



 
 
Ingen bild

Emma

21 april 2010 14:29

Hej Kima!
Älskade lilla vän, å va jag blev ledsen när jag läste detta. Jag förstår hur mycket du saknar din pappa. Det finns ingen som ka ersätta honom.... Men du ska veta att han sitter nog där uppe å kikar å dig hela tiden, full koll vet du! Tänker på dig! KRAMAR från Tierp!

 
Ingen bild

Maria

26 april 2010 22:13

Jättefint skrivet Kima. Var så att tårarna kom i ögonen. Förstår hur stor saknaden är av din pappa... Stor Kraam Vännen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards