ingopingo

Alla inlägg under maj 2010

Av INGO - 31 maj 2010 06:59

Det tar på krafterna att ha mycket tankar i huvudet...Jag är sååå trött idag trots ledig helg. Ska snart till jobbet...vill verkligen inte. Önskar att jag bara kunde låsa in mig i garderoben och sitta där och äta godis med Ingo och vänta på att A kom hem.

Men men jag sitter och äter frukost nu och låtsas som inget..trallalalaalalaaaaaa


Igår var det ju morsdag. Min lilla-syster skickade ett blombud till mamma, det blev en liten tår där minsann=)

Jag gjorde ett goood rabarberpaj och köpte en blomma. Sen grillade vi och jag är fortfarande mätt! Ångrar att jag inte åt mer godis som fanns i skålen...kanske går förbi där lite senare och plockar med mig hem.

Snart flyttar mamma och j . Ska bli spännande och se hur det blir. För oss blir det längre promenader men det är ju bara bra.

Nej nu ska jag göra mig iordning


Ciao

Av INGO - 30 maj 2010 19:23

        

Ingo tog sitt första dopp för i år. Vi har haft en super mysig dag ute i Örs hos A farmor och farfar.                             

Av INGO - 30 maj 2010 10:55

Igår blev det eurovision och som vanligt trackade vi alla i familjen varandra om vilka som var bra och vilka som inte såg ut bra och vilka som såg ut som hej kom och hjälp mig!

Tyskland vann...inte helt oväntat, men lite tråkigt. Hon var lite halvkonstig.


idag ska vi ut till Ör och hälsa på A farmor och farfar. dom har sommarstuga där, ska bli mysigt att se, har aldrig varit där.

Sen efter det ska vi fira mamma på morsdag. Vi ska grilla lite och äta oss mäta på rabarberpaj. Yuuummiiii


Jag ska göra den så jag hoppas att den blir okej.

Ingo sov till 09.00idag....????????????????? MEN vi somnade 01:00 för att vi kom hem från A mamma då så det var inte så "kors i taket" så ingo sitter och stirrar in i soffan nu för att han vaknade så sent...haha gull-hunden

Jag själv ser inte bra ut på bild så jag måste göra mig till lite, men visst är det lite skoj att se författaren lite då och då. =) Visst ser det ut som att jag har muschtasch...mustach...mustache...hur stavas det? Jaja jag ser ut som en man...så nu förstod ni.    


Av INGO - 29 maj 2010 13:00

Idag fick A gå ut med Ingo...jag låg som en trött tant i sängen och orkade verkligen inte gå ut med honom. Så jag låg och sov fram till klockan 10:30...Men nu har jag städat hela lägenheten och duschat och gjort mig i ordning =)

Idag ska vi åka ut till A mamma och hennes sambo och grilla. Det är ju EUROVISION idag. Så jag har fest kläder på mig. Min leopard klänning har jag på mig just nu...sen kommer jag säkert byta några gånger innan vi åker...har fått det efter min kära moooor.


Ingo är hur gosig som helst. Han ligger här bredvid mig och sover med råttan i munnen. A ligger också här bredvid mig men ingen råtta i munnen =)


I går upptäckte jag att min tand ser lite konstig ut...mailade min tandläkare och han svarade direkt...snacka service!


Somsagt det blev inget vaksalatorg idag för regnet har fallit nästan hela dagen.

Syrran och hennes kille skulle också komma över men nu blev det inte så, tråkigt!


Nu ska jag...vet inte


Av INGO - 28 maj 2010 08:00

God morgon!

06:50 var jag och A på gymmet. Jag sprang 35 minuter på bandet i fuuuull fart. En mil blev det tillslut. Så himla skönt att springa av sig på morgonen. Jag har slängt i mig lite gröt  

Jobbar klockan 09:45...ska bli sååååå tråkigt! Har funderat mycket på vad jag ska göra.

Har lite funderingar


Annars så är jag ledig i helgen. Vi ska stå på Vaksalatorg och sälja grejer men det verkar bli regn...håller tummarna att solen kämpar sig fram.


Nu måste jag duscha

Ciao

Av INGO - 27 maj 2010 22:48

          

Av INGO - 27 maj 2010 08:27

Veckan har gått snabbt trots tråkigt jobb. Tänk att man kan borra ner huvudet så långt i marken och klara av en dag ändå...Människan är bra konstig.

Ingo har börjat sova på nätterna så jag själv har fått mer timmar sömn nu, super skönt!

Vi var i och för sig ute och gick 05:30 i morse =) såååå jag somnade om till 08:00. Nu ska vi snart ut igen för en längre promenad innan mitt jobb.


Ingo är så söt när man kommer hem för han lägger sig på rygg i hallen och väntar på att man ska komma fram och säga heeeeeeeej! Tråkigt det är att lämna honom på dagarna, stackarn. Men i morgon ska han få vara med brorsan Floyd och mamma.


This is it!

Ciao


Av INGO - 26 maj 2010 08:19

Ny dag

Ska ut och gå med Ingo innan jobbet. Det blir en långpromenad så han inte tycker att det är tråkigt och orättvist att vara själv hemma i tre timmar sen. Kommer hem till honom vid tolv igen. Jag bara räknar dagarna till helg, det gjorde jag aldrig på mitt förra jobb. Gud vad jag tjatar om det där men jag är helt kneckt. Varför blev det så här?

Blääääääääääääääääääääääääääää


Nu är det bara att låtsas att man är någon annanstans


Ingo står och tittar på mig nu med sina puppy eyes, gulliii


Igår kollade jag på semifinalen till Eurovision. Mina favoriter gick vidare. Island och Belgien resten var inte okej om man säger så.

Hörs och hörs senare under dagen

Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards