ingopingo

Alla inlägg under januari 2011

Av INGO - 31 januari 2011 19:25

Nu är jag som nyyyyyy

Snygg i håret blev jag

Skönt

Sitter hemma hos mamma och J, har precis blivit serverad middag

vilken lyx

A är på Innebandyträning


I morgon börjar nya uppdrag

Ska ladda upp med...godis  

Au revoir

Av INGO - 30 januari 2011 20:56

Vi ligger på en stor madrass hemma hos mamma

Vilket litet äventyr

Som att tälta

...har aldrig tältat!

Stavas tälta med ett T?

Har precis varit ute med Ingo och F, bröderna bus!

I morgon ska jag till frissan för att förhoppningsvis bli lite snyggare

Nu känner man sig inte så HET om man säger så.

10 kg tyngre...

Hyn ser ut som ett krigsfält

Humöret är på TOPP! Fråga A....

jaja ny vecka i morgon

Nya tag

Man få se till att ett leende fastnar på ens läppar redan när man vaknar

Någon som har super lim?

A har redan somnat, hann knappt se klart på solsidan

Vi e båda lediga i mörn

Glömde linsgrejer...får slänga linserna jag har i ögonen.

Sverige förlorade idag mot Spanien i handboll...synd

Frankrike vann mot Danskarna i finalen...viva la FRANCE

Hundarna trippar fram och tillbaka på trägolvet, tävlar om vem som kan hålla glasunderlägget i luften längst...Ingo förlorade, han har samma samvete som mig om jag skulle tävla mot syrran om samma sak

Au revoir

Av INGO - 30 januari 2011 10:14

Sovit länge

Härligt!


Idag ska jag och Ingo plocka undan i lägenheten inför takrenoveringen i alla rum, som startar i morgon. Så vi ska bo i en kappsäck i en vecka...blir väl okej. Inte så skoj men så är det.

I morgon ska jag till frisören, på tiiiiiden! Jag har världens utväxt plus att min graviditet inte gör mitt hår blankt och fint...Men men det går ju över sen när L kommier ut. Var hos syrran i går...hon hade en våg under bordet...jag tog fram den...ställde mig på den...varför?...för att höja mitt självförtroende?...nej!

Jag har gått upp....håll i hatten

VÄNTA!!!! FÖrst måste jag berätta bakgrunden

Jag är i vecka 21, det är mer än halva tiden

Jag vägde 66,6 kg efter 9 veckor som gravid

Jag väger nu

.........................75kg

Herregud! Tänk på att jag har muskler, tungbenstome,jag har bröst som tynger.....e vad mer kan jag skylla på???? Eller alltså jag känner mig inte så stooooooooor ju!

A sa att jag var fin igår trots viktuppgången som var lite mer än "normalt" enligt nätets alla sidor. Å andra sidan har jag inte varit så normal om man ska följa alla sidor om graviditet. Min mage växte på en gång.

Sen brukar jag inte följa strömmen när det gäller livet heller....så just take it!

And smile!


Ingo tittar på mig

och jag ser i hans ögon att han är sugen på att lägga en liten korv ute mot något träd eller någon stolpe. Men jag måste bara vila lite till Ingo....soooov...sooooov....sovvvvvvv.

 

Au revoir

Av INGO - 28 januari 2011 21:33

Fick en bukett blommor av arbetskollegorna idag.

Sååååååå snällt! Då har man jobbat sin sista helg på läääänge. Nya uppdrag i annan butik startar på tisdag. Ska bli jätte skoj! Kämpa på ett och två kämpa på hej och hå!

Nu ska jag sova, är såååå trött!

Au revoir 

Av INGO - 28 januari 2011 11:09

   

Av INGO - 28 januari 2011 08:04

Sista dagen idag

Ska jag baka?

Bäst för alla andra att jag inte gör det...  

Det blir import från "kvantum de la Sweden"


I morse fick jag två sparkar på vänster sida

En roundkick mitt i magen

och sen när jag "rullade ut ur sängen" kände jag liksom att det låg någon där inne i magen, svårt att förklara känslan.

Men det känns bra att han rör sig.

Min mage har växt....kolla

    

Gud vad jag längtar efter honom. Drömde till och med hur han såg ut i natt!

I morgon ska jag och mamma hälsa på lill-syrran i S, ska bli myyyysigt att träffas. Ingo ska med såklart!

Så i morgon lägger jag upp lite bilder på vår lilla tripp! Sen ska jag njuta av helgen!

Ha en bra dag

Idag hoppas jag att alla köper hem en blomma till sin kära!

Au revoir


Av INGO - 27 januari 2011 19:43

   

Gav A en liten kärlekshälsning...men Ingo blev avis 

Av INGO - 27 januari 2011 19:42

                

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards