ingopingo

Alla inlägg under juli 2011

Av INGO - 31 juli 2011 19:43

Det blev grillning på gården. Alla har precis gått hem. VA GOTT DET VAR!!!

Tyvärr så glömde jag att ta några kort, tyvärr.


Men sammanfattningsvis....

...så snodde Ingo en korv från Elliot

...Floyd fick besök av en katt och dom rök ihop och Floyd började jaga honom

....katten försvann snabbt som f*n

...Janne kastade öl på mig när han skulle kasta öl på hunden, han missade

...varför kastar man ens öl på en hund? Han slutade inte skälla

...Adam åt mycket mat samtidigt som han och Elliot sparkade boll mellan koner

...Ingo kissade på en kona

...Fatima sprang efter Elliot när han försökte rymma från området

...Elliot sprang efter Floyd som han inte borde göra eftersom Floyd inte gillar det. ...ingo krafsade på allas ben med hopp om matrester

...Mamma...vad gjorde hon? Hon skötte sig =)


Ja en fin kväll alltså

Ingen efterätt....dåligt!


I morgon blir det fullt upp hela dagen

Au revoir

Av INGO - 30 juli 2011 20:49

       

Pappa och son myser på balkongen

Léon börjar tappa sitt hår...från afro till skallig. Men det kommer nog tillbaka eftersom han har en hårig mamma och en lagom hårig pappa =)

Mys mys så här en lördag

Nu ska vi försöka få lill-killen att sova....lycka till!


Au revoir 

Av INGO - 30 juli 2011 13:35

   

Att spädbarn sover bort dagarna passar inte in på Léon

Han är som sin mamma tror jag

Vill inte missa något

Han bökar och vill vara med hela tiden

Så jag har hunnit äta en halv halloumi bit och så hann jag kolla på pastan...

Ska man behöva bära bärsele hemma? blir så varmt att sitta ihop så...=)

jag behöver utrymme=)


Om 2 timmar kommer Adam hem

Trodde inte jag skulle säga det men jag ser framemot en dusch då. (Jag som hatar att duscha)

Jag e lite sugen på att grilla idag, skulle vara mysigt. På måndag ska vi grilla tillsammans med alla syskon till Adam och hans pappa, ska bli mysigt!


Mamma har kommit hem från Skåne, och blommorna såg fina ut sa hon, vilken tuuur jag hade!Trodde jag hade förstört dom.

I morgon kommer Elliot hit. Fatima ska lämna honom här och mamma ska vara barnvakt i två dagar. Ska bli kul att träffa dom. Det var ngr veckor sen sist tror jag.


Ingo är så duktig med Léon, har koll på han hela tiden!

Au revoir

Av INGO - 29 juli 2011 19:16

Är det någon som ser mig? Ingo heter jag....blev storebror för 1 månad sen  Vi kollar på friidrotten och äter godis 


Eller det e bara jag som e vaken. Killarna har somnat...visst e dom söta.   Au revoir 

Av INGO - 29 juli 2011 07:32

  Léon har precis somnat efter en bra natt

Vi fick allihopa en god sömn då han bara vaknade två gånger (som han alltid gör) men somnade om rätt snabbt efter att han fått lite mat.

Idag är vi ensamma eftersom Adam jobbar, så vi ska snart på vår första bärsele promenad. Ingo väntar fortfarande...men jag måste låta Léon sova och sen äta...stackars Ingo lilla-gubben. Fast han ligger och vaktar léon och värkar må bra. Jag har hunnit göra lite nytta.

Idag kommer kanske Mamma och Janne hem. Jag har haft hand om deras blommor...dom såg kanske inte helt exemplariska ut igår när jag var där...hoppas hon inte märker något...=)

Fick höra en rolig historia igår på jobbet om att vattna blommorna åt någon.Hon skulle ta hand om hennes väns blommor. Hon köpte med sig mat och satt och åt i lägenheten där hon skulle vattna blommorna. Mätt som en plätt reser hon sig upp och åker hem....när hon kommer hem ringer hennes mamma och frågar

-Gick det bra att vattna blommorna?

Oj shiiiit det var ju det jag skulle göra.


Jag höll på att skratta ihjäl mig när hon berättade det...=)=)

Fast vad är värst? Glömma och dom dör eller vattna och dom dör?....


Ha en bra dag


Au revoir

Av INGO - 28 juli 2011 19:12

Hej!

Gick en långpromenad idag, upp till jobbet och tillbaka. My gaaaad vad jag hällde i mig värktabletter sen. Men det var det värt! Dom e så underbara mot mig på jobbet! Har aldrig trivts så bra som på det här företaget och med alla arbetskollegor. Tyvärr så slutade två stycken idag...önskar dom lycka till på nya jobben!!

Jag fick flera fina paket!!! Tack igen, det var verkligen snällt!!!!!!!!!


Adam e på träning och jag sitter med Léon i knät, myyysigt!

Vi har haft två underbara dagar nu tillsammans när Adam varit ledig, tack för det!


Au revoir

Av INGO - 27 juli 2011 23:26

Åh vilken underbar eftermiddag och kväll vi fick tillsammans. Vi har varit på Solvalla

och spelat på hästar, ätit hamburgare och haft det mysigt. Léon trivdes och skötte sig super!

    Ingo hade många hundar att kolla in                    Vår prins                 Au revoir 

             

Av INGO - 27 juli 2011 16:12

Léon väger 5660kg och är 59 cm lång

Barnmorskan,jag citerar!

"Om han fortsätter i den här takten blir han en lång kille på 190cm"


mmm okej, men det får vi väl hoppas att han inte blir kanske, sen är ju inte vi så långa heller. Han är bara lite glad i maten =)


Så allt var bra med lilla Léon, DÄREMOT!!!!!....Jag själv fick urinvägsinfektion idag, eller jag har haft sjukt ont i flera dagar...men heeey jag har ju haft ont i flera veckor av stygn och annat skit efter förlossningen. Så det här var ju bara pricken över i:et. Vi ska iväg till Solvalla nu...Som jag sa till Adam och hans arbetskollega som vi träffade vid affären idag så kommer jag väl få en allergisk reaktion av hästarna och ambulans får komma och hämta mig....med min otur....

Varför blir jag aldrig bra?....skämt ju!

jaja måste göra mig i ordning....(inte som förr direkt)

Vad kan jag få på mig? (vad som helst som inte matchar)

Är det skrynkligt? Skit samma

Syns min mag? Skit samma

Är jag snygg? Adam tycker det iallafall

Ingo? Check

Léon? Check

......Bröstpump? Check

Okej då är jag redo!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards