ingopingo

Alla inlägg under september 2011

Av INGO - 30 september 2011 15:28

Idag var vi ute på en långpromenad först till Svandammen och sen till lekparken.

           Igår somnade Elliot på ett unikt sätt......det var länge sen jag skratta så mycket   Au revoir 

Av INGO - 29 september 2011 15:42


Puss


Au revoir 

Av INGO - 29 september 2011 15:40

               Visst är det underbart!


Au revoir 

Av INGO - 29 september 2011 05:58


Ingos last är strumpor, inte ofta man får ha dom på sig inomhus.


Idag är det torsdag och i morgon kan vi se framemot en vild dag för då ska vi ha hand om Elliot. Syrran behövde barnvakt. Så om det blir fint väder ska Adam och han spela fotboll hela daaaagen.Léon och jag får titta på för ingen av oss två kan ju springa =)

Mia kommer ner till Uppsala i helgen, ska  bli skoj att se henne igen, det var 6 månader sen vi sågs senast...herregud va länge sen. Hon har faktiskt inte ens sätt Léon mer än på film. Ska bli kul att visa upp lilla krabaten.


I natt när Léon skrek gick vi båda upp för att mata och natta honom igen. Men grejen var att vi såg inte varann....eller jag såg inte Adam så när jag skulle sätta mig vid spjälsängen och ge Léon mat satt han bara där rakt upp och ner. Jag blev så himla rädd så jag gav flaskan till honom och la mig ner och hyperventilera. SHIIIT VA HAN SKRÄMDE MIG!

Ofta man inte säger TYP Hej!...eller JAG SITTER HÄR...Eller hej älskling.....

Nej men sitt tyst.....scary movie va det...hahaa

Jag tror att han gav igen efter att jag filmade honom igår.

Au revoir 

Av INGO - 28 september 2011 21:05

Vad gör man inte för sitt barn

Léon somnade gott i sin säng vägg i vägg med köket och då kom vi på den briljanta idén att köra elvispen i barnrummet så att vi inte skulle väcka honom....hahaha men Adam visste inte om hur briljant jag tyckte att det var =)

Snälla kolla flera gånger...just på hans vispning efter att han hållit upp handen...jag vet inte jag kanske är övertrött nu för jag sitter och gråter av garv. Adam skrattar inte...=)


God natt nu kära vänner

Au revoir 

Av INGO - 28 september 2011 13:05

 
 
Au revoir  

Av INGO - 28 september 2011 07:34

Léon känner sig bättre

lite gnällig

Igår var jag på intervju

Det gick jätte bra

men man vet ju aldrig vilka andra ess dom har 

Får reda på det i morgon eller på fredag  Vi var ute och åt lunch igår på en italiensk restaurang. Dom har sååå himla god mat där. Riktigt gott! Vill gå dit alla dagar i veckan...fast det går ju inte nu när man har mammapeng =)

Efter lunchen gick vi till Adams farmor och farfar och fika en stund.

Oj oj oj det blev många mazariner där kan jag ju säga...för Adam alltså. Jag måste skärpa mig nu för min mage har inte blivit mindre direkt. Får på mig mina gamla byxor MEN jag kan inte knäppa knappen eller dra upp dragkedjan.


Det ska ju bli underbart väder hela veckan, 20 grader på torsdag och fredag.

MYS!


Jag har ju släkt i Schweiz, börjar bli dags att åka på en resa dit nu. Ska kolla lite biljetter idag. Geneve är en jätte fin stad!

Au revoir

Av INGO - 27 september 2011 06:17

Bra uppladdning jag har haft innan intervjun idag....not

En febrig och söt Léon har skrikit, varit ledsen, mysig och glad inatt.

Han har varit så varm så att jag nästan bränt mig. Stackars lilla Léon.

Han har sammanlagt från i går mitt på dagen, fått 3 alvedon. Det står att man kan ge 4 stycken på en dag typ.. Han ligger och sover just nu.

Har fått skit ont i rygg och nacke, har legat konstigt.

Så jag är redo för en intervju idag som sagt =).....

hade tänkt ta med mig familjen men nu när Léon inte mår så bra skippar vi det.

Plus att dom som vi skulle hälsa på blev sjuka. Så det får bli en annan gång.


Jepp hörs när jag kommer hem igen


Au revoir




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards