ingopingo

Alla inlägg under april 2012

Av INGO - 30 april 2012 14:53


 

Av INGO - 30 april 2012 14:31

                           

Kärlek

Av INGO - 30 april 2012 08:38

Våra morgonrutiner är följande

säga goooo morgon till Léon och Ingo

dansa lite

Äta frukost och ta på sig kläderna

Ut klockan 07 med Ingo

Léon sitter SNÄLLT i vagnen

In igen

Léon somnar efter att ha fått friskluft

När han vaknar blir det utgång med hunden igen

Sen lunch

Sen efter det är det fritt val =)

Idag blir det lunch med Stina och Polly på självaste (kaosborg)...Valborg


Sen får vi se om det blir ett besök hos Linda på kvällen, det beror på Adam som har en jobbnatt framför sig....förmodligen inte. Men snart ringer Adam så får jag höra mer hur läget e efter första arbetspasset på 6 mån =)hoppas det har gått bra!


Solhatten gillade han inteeee

 

Au revoir

Av INGO - 29 april 2012 21:48

Nu sover alla utom jag

Till och med Ingo ligger på rygg

Jag e så trött så jag svimmar snart

I morgon är det Valborg

Alla fulla människor kommer vara sjuuukt störande

Ska försöka hålla mig borta


Au revoir 

Av INGO - 29 april 2012 18:11

Jag skrattar ihjäl mig. Léon har två bollar under tröjan....
Man måste ju få skoja lite ellerhur. Vi klädde ut Léon till tant idag =)

Jag vet att det kanske är lite taskigt men jag tyckte faktiskt det var mer kul ändå. Så ni som blir sura får sura.


Idag var jag och Léon och hälsade på linda och Kjelle. Dom är alltid så glada och ger mig sån positiv energi.

Jag fick även kakor och saft...Linda och jag har varit vänner sen vi var 6 år så hon vet vad som gäller =)

Tack LInda för kakor och saft och mindre tack för att du har fått hela min kropp att klia sen du hittade fästingen på dig idag....har duschat nu men det blir inte bättre. Adam har kollat mig men hittar inget. Får se om jag kan sova i natt....Inbillar mig väääldigt mycket

      

Au revoir

Av INGO - 29 april 2012 08:29

     

Idag har Adam match, men jag är portad....så jag måste hitta på annat bus. Han ville verkligen inte att vi skulle komma. Så då ska jag försöka få en dejt med Linda idag som bor där ute dom spelar match. Eller så går jag bara dit ändå. Vad ska han göra, gå av planen? =) (det har jag gjort en gång....två gånger faktiskt)

Idag skiner solen och jag hann sitta på balkongen i fem minuter. Försökte få Léon att somna där ute men han fick ett utbrott och sjung över hela kvarteret...så jag sprang in. Synd att barnskrik är så höga....


Idag ska jag även passa på att köpa en hållare till cykelsadeln så vi kan börja cykla med Léon nu. Sen ska jag kanske köpa en vagn som jag har hittat. Men det gör jag i smyg isåfall för Adam ville inte ha den, men jag har drömt om den och vill ha den NU! Vi får se om jag lugnar ner mig....


Ja då börjar Adam jobba i morgon så sista dagen med gänget idag...tur att han har oss varje dag hemma ändå. Det är ju inte så att han förlorar sin familj för att han börjar jobba =) Även fast jag kände så =) men killar klarar av det där bättre.

Jag har en heeel sommar att se framemot med min lilla skrutt och lilla Ingo. Sen slutar ju Adam bra tider om dagarna plus att han jobbar skift.


Ha en solig dag nu! Ciao


Au revoir

Av INGO - 28 april 2012 17:23

Då har Léon blivit så pass stor så att vi ska ut och cykla. Så vi har köpt en cykelhjälm till honom. =)

 

Sen blev det ett ihopfällbart badkar =)

 

Och lite kläder till sommaren

Jag e helt slut

Nu är det dags för middag

Adam ska spela poker med grabbarna grus i kväll så jag och léon och ingo ska festa loss. Mamma och jag har fikat på stan och sen tog vi en låååång promenad.


Au revoir     

Av INGO - 28 april 2012 09:42

Idag fick Léon äran att ta på sig Maradona-tröjan som hans pappa hade när han var liten. Gulligt!

En dag kommer den....passa =)

      

Idag ska det bli 15 grader...härligt! Vad ska man göra då när mannen vill sitta inne och kika på trav?

JA vi ska gå ut iallafall =)

Léon har precis vaknat och nu ska vi snart äta lunch...fast klockan är bara 09:44......okej vi ska äta frukost nummer två är jätte hungrig! 

Sen blir det fika på stan bara jag och Léon, mysigt =)


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Skapa flashcards