ingopingo

Alla inlägg under augusti 2012

Av INGO - 31 augusti 2012 19:47

 

   

Av INGO - 30 augusti 2012 22:09

             

Vi hittade en fin restaurang på stranden med väldigt god mat.

L spraaaang runt runt

Undrar hur många liter sand han fick i munnen?!


Nu är vi redo för att sova

Zzzzzzzz

Av INGO - 30 augusti 2012 18:12

   

Av INGO - 30 augusti 2012 13:21

Tråkigt men sant

Det verkar bli dåligt väder resten av veckan.....

Kul.....

jaja vi får njuta av varann även om vi är vita.=)

L sover just nu

A är nere på stranden för att hämta våra handukar...dåligt väder på ingång.

   

Ska nog kolla in barnshow i kväll. L satt med öppen mun igår när han såg clowner, haha

Au revoir


Av INGO - 29 augusti 2012 18:58

       

Ganska kul att se hur osäker man blir när man ska prata med andra.

Man vågar knappt börja prata engelska för att dom säkert är svenskar....=)

Man säger Hej först och sen hör man vad man får för svar! =)

Nu ska vi ut och äta. L är super speedad. Tomat och vindruvor står på menyn för han just nu. Han är less på varmmat som det verkar just nu.

Av INGO - 29 augusti 2012 12:23

       

Idag är det vaaarmt! Just nu är vi tillbaka i lägenheten för att laga lite lunch. Perfekt då får L vila från solen och kanske sova lite.

Jag sitter på balkongen och äter godis samtidigt som jag tittar på gympa i poolen nedanför =) Bra uppladdning.

Hade gått upp 3 kg innan vi drog hit så jag tänkte att jag kunde fortsätta med det så länge vi är på semester =)

Sen ska jag färga håret mörkt (som jag är i vanligafall) och sen kanske gå ner några kilon. Men sen får det vara bra =)

Eva Mendez look a like! =)


A mår bra när han får bada. Han älskar det! Tror att L tar efter honom.

Nej nu måste jag umgås =)

Hoppas allt är bra i Sweeeden!!!!!

Hola!

Au revoir

Av INGO - 28 augusti 2012 22:15

Jag är såååå trött

Orkar inte skriva, men jag lovade ju att blogga från Spanien =)

Lämnade grabbarna för en stund för att lägga upp bilder till er.

Vi mår bra och resan gick super. L sov i en timme cirka och sen var vi ju nästan framme =) Hoppas hemresan går lika bra. Idag har vi varit på stranden och härjat. L var lite anti vattnet först sen slängde han sig i själv. Åh han älskar att bada =)

Så här kommer lite bilder av vår underbara semester.

Hoppas ni har det bra allihopa

Au revoir                      

Fåglarna sitter vid poolen.....stackars dom. Fast jag hoppas att dom bara satt där idag.....Fina! L älskar dom.

Av INGO - 27 augusti 2012 22:27

      

TREVLIG RESA!

Nu ska vi tänka positiva tankar =) Åh så härligt det ska bli med sol och bad. Vi bloggar så häng med dit=)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards