ingopingo

Alla inlägg under april 2013

Av INGO - 30 april 2013 18:25

     

Min lilla plutt får mina dagar att lysa. Så himla glad liten kille!


Trevlig Valborg!

Av INGO - 30 april 2013 11:39

Hittills har tre polisbilar åkt förbi med ilfart. Tänk så många som kommer råka illa ut idag pågrund av all alkohol och droger. Blä! Nej den här dagen även kallad Valborg är hemsk. Man kan ju knappt gå ut med barnen det är glassplitter överallt och alla är fulla. Vad är det att visa upp? Men men enligt många är det nog jag som blir den tråkiga och konstiga bara för att jag hellre ser mig själv nykter,speciellt i mina barns sällskap. Jag kommer aldrig dricka och bli full inför mina barn, tycker att det är sunkigt och helt onödigt.
Sååå det var min predikan för den här dagen:)

vi är bara hemma hela dagen. L ska gå ut till lekplatsen sen när A kommer hem. Jag kan tyvärr inte ta mig någonstans är helt handikappad.han får vänta helt enkelt.

13 dagar kvar tills bebbe kommer.galet

Av INGO - 29 april 2013 11:16

Idag kom L farmor och gick ut med ingo och gick ut med L i lekparken. Det tyckte L var en höjdare.
Nu har vi ätit mat och ska ta en tupplur! Trötta! Tack för hjälpen farmor.

Av INGO - 28 april 2013 14:45

Är på babyshower
A syrra ska ju också få barn snart.
Fint väder och fin tårta.

Av INGO - 27 april 2013 12:52

Jag sa se cool ut.... Därav minen.
Shit va varmt det e ute

Av INGO - 27 april 2013 12:07

Mums!

Av INGO - 27 april 2013 10:00

Några dagar kvar till beräknad förlossning men jag orkar knappt sista dagarna nu.

Jag som är världens effektivaste och en person som vill göra mycket håller på att bli helt tokig på riktigt av att bara kunna sitta och max gå omkring en stund i lägenheten....

Medans A och L är ute är jag inne =(

Jag kan inte ta mig någonstans ör att jag har så himla ont i kroppen. Fast jag tvingar mig själv att jag kan! Så slutar det med att jag vrider mig i smärta och jag kan knappt andas.

Jag är inte gjord för detta helt enkelt. Hoppas bara allt går bra efter förlossningen annars vet jag inte vad jag tar mig till. Jag pallar inte mer nu =( Måste få känna mig rörlig efteråt....


Därför jag inte skriver så mycket längre, händer ju ingenting...

Tur att L är så glad jämt, men synd att jag knappt kan leka med honom.

Bad day today.......


Solen skiner men jag tror inte att det är så kallt.

Igår satt jag i och för sig och målade. Har börjat måla lite tavlor, som jag älskar! Har alltid målat. Kommer ihåg att en lärare på gymnasiet sa till mig att jag borde hoppa av skolan (samhällsvetenskapliglinje) för att börja om på en ny skola där man tecknar. Jag blev bara mer taggad av att vara kvar när hon sa så där. Sökte mig först till TV linjen men hade för dåliga betyg. Jaja fick ju jobba inom det ändå, HA där fick ni!


När det gäller jobb är jag faktiskt stolt över mitt driv som människa. HIttar alltid en lösning när det gäller det.

Skulle vilja fortsätta jobba inom det jag håller på med och börja sälja barntavlor, det skulle vara kul. Undrar om jag ska ta tag i det? Vad tycker ni?

Måste bli lite varm i kläderna först. Mina konstfingrar har inte levt ut dom senaste åren. Kanske är det dags nu!


Tänk att L har varit så här liten och helt nyfödd =)

PUSS

 

Av INGO - 27 april 2013 07:31

Hela dagarna är L jätte duktig att vara utan blöja (1år 10 mån)han ser så vuxen ut utan blöja :)
05.30 var vi upp och hoppa. Nu ville han få lite luft på balkongen med sin favvo turist mössa... Han vill bara ha den:) den fick han av sin släkt i Schweiz.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Skapa flashcards