ingopingo

Alla inlägg under mars 2014

Av INGO - 31 mars 2014 09:48

....har ringt runt, väntar nu på någon mirakelläkare som vill hjälpa till på riktigt....
Fick ett jobb idag men det var det ju bara att tacka nej till för den här jävla skiten. Kan ju inte ens bära bebbe eller sitta upp utan smärta.
Tur att A kan vara hemma med barnen. Men jag vill bli frisk!!!!!!!!!!!!!!!
Va fannnnnnn!!!!!!!

Av INGO - 30 mars 2014 13:51

En spindelmannen dräkt och en balanscykel. (Han måste öva på balansen i sitt cyklande då fick vi tips om en sådan cykel) 120kr bra:)
Han ville gå ut bland dom andra barnen och leka med dräkten men...det gick jag inte med på här från soffan.:)
Jag är "handikappad" A måste vara hemma den här veckan, i några dagar tills jag blir lite bättre.
Jag vet inte ens vart jag ska vända mig längre ...men i morgon är det bara att ta tag i letandet på en läkare som kan hitta något fel på mig. Trots att jag talar om tydliga punkter så säger dom något helt annat....jag orkar inte ens berätta mer än att dom nämnde stress.....stress? Vilket hån....
Om det ändå var stress jag skulle behöva hantera. Min mage gör ont i minsta lilla ansträngning och den står rätt ut som en ballong. Höll precis på att svimma när jag stod upp....
Trött jag blir på allt det här.
Jag önskar att jag kunde jogga och hoppa och skutta med mina barn. Önskar det sååååååå mycket!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards