ingopingo

Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Saturday

Av INGO - 24 april 2010 19:39

Jag har fått nytt jobb, det känns bra. Kommer att börja där efter att min uppsägningstid på mitt nuvarande jobb gått ut. Ska bli skoj!

Annars har jag jobbat idag, det var fullt upp hela dagen. ingen rast och ingen ro som man brukar säga på gammelsvenska=)

Sen åkte jag och A och köpte balkongblommor. Det blev rosa, lila och grönt. Blir fint tror jag. Ska köpa persienner i morgon också så man klarar av sommaren i vardagsrummet. Blir så himla varmt ju.


Sitter och funderar på att köpa lite godis, det är ju faktiskt lördag...varje dag=)


I morgon är jag ledig, ska bli såååå skönt. Ska träffa Stina i morgon, hoppas det bilr fint väder så kan vi ta en promenad i solen.


Syrrorna besökte oss i helgen för att vi skulle gå till minneslunden och tänka lite extra på pappa. Det var sorligt och tyvärr sant. Men livet fortsätter och det är bara att försöka andas varje morgon och gå vidare...hatar det ordet...det låter som att man glömmer pappa. Kommer aldrig glömma honom.


Lilla-syster har åkt hem igen men stora syster och hennes lilla bäbis Elliot är kvar här.Han håller på att krypa runt i lägenheten hemma hos mamma.


Elliot bajsade idag...då var Floyd och Ingo där och luktade honom i baken...sen ÅT floyd bajset när vi råkade lämna kvar byxorna på golvet medans vi duschade Elliot. TUR ATT DET INTE VAR INGO....Floyd stinker nu....ooo ja han stinker. Haha


Nu ska jag gå och köpa godis...mamma är sugen säger hon. Så då kan jag skylla på henne =)


Have a nice day


 
 
Ingen bild

Emma

25 april 2010 21:35

Hej igen gumman! Vart ska du börja jobba? Tänkte på dig så det knakade i fredags! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards