ingopingo

Alla inlägg under oktober 2010

Av INGO - 31 oktober 2010 21:24

Har inte varit så bra på att lägga upp bilder på sista tiden. Men jag har inte varit på det bästa humöret. Idag åkte jag till syrran tillsammans med mamma för att hjälpa henne med sin flytt. Allt gick bra och A låg hemma och mådde mycket bättre, så det har varit skönt.

Jag kände mig lite gladare när jag kom hem. Men då började Ingo blir väldigt konstigt. Han blev  lös i magen...det är han ALDRIG. Jag tänker att nu är det någon förbannelse som vilar över oss. Sen började han spy...tre gånger inom 1 minut. Så nu ligger han med sitt gosedjur i munnen och försöker sova.

Jag kommer inte kunna sova i natt (som vanligt) hatar att lägga mig. Varför händer allt på samma gång?


Vi firade även syrrans födelsedag idag (som egentligen är i morgon) Med lite bullar och bakelser. Hon fick pengar till en ny TV som jag hoppas hon blir glad över.

I morgon e det en ny vecka...hålla tummarna för att det blir en mer lyckad vecka. Nu vill jag bara glömma den som varit.

På tisdag fyller F killes mamma år. GRATTIS MONICA ifall jag glömmer din dag på tisdag.

HURRA HURRA HURRA!

Sov gott allihopa

Au revoir


Av INGO - 30 oktober 2010 08:25

 

Ännu en morgon utan A...börjar bli tråååååkigt!

Har ätit lite gröt...det e typ det jag har ätit senaste dagarna, e inge sugen på något.

Längtar tills mamma kommer hem...

Längtar tills A kommer hem...

I morgonbitti ska jag till S, jag ska hjälpa lill-syrran att flytta, främst köra flyttbilen som hon inte vågar köra. Vi ska fira hennes födelsedag samtidigt för hon fyller 29 år på måndag.

Jag ska ge henne...............=)

Hoppas hon blir glad


A ringde precis från sjukhuset, han har sovit bra och har inte ont i magen, bara i såret som stramar lite på magen. Vi får hoppas att han kommer hem i bra tid idag.

Ska försöka städa lite tills han kommer hem så han blir glad.


Au revoir

Av INGO - 29 oktober 2010 21:57

A opererades idag. Han fick svar direkt efter operationen att det var blindtarmen och inget annat, så det var ju skönt att få reda på det.

Jag har varit hos honom från 18-21 sen åkte jag hem och hämtade hundarna hos Jocke.

Det var så mysigt att få vara med honom där, han var lite trött och tung i huvudet efter morfinet han fick. Han kommer vara där till eftermiddagen i morgon...tråkigt. Men men bara han blir frisk och pigg snart. Saknar honom så himla mycket!

Jag har inte gjort mycket annat idag, bara suttit och väntat på att få träffa A. Jag och jossan åkte upp en sväng vid 15:00 också för att få se han direkt efter operationen, men han var väldigt trött då.


Nu ligger hundarna och sover

har hittat en knöl på Ingos rygg...jag hoppas bara att det e chippet som känns lite för mycket eller om han har fått något fettknöl...får vänta och se hur den utvecklas...trött och ledsen jag skulle bli om det också var något.

I morgon kommer mamma och J hem, ska hämta dom på arlanda kl 22:00


Sov gott allihopa

Au revoir

Av INGO - 29 oktober 2010 10:48

Ett dygn efter får A äntligen opererats

Skadal att man har det så dåligt i Sverige så mycket skatt som man betalar.

När jag ringde och frågade dom vad fan anledningen var så skyller dom på trafikolyckor.

Jag ringde sen polisen för att få statistik på olyckor idag och igår....EN...

EN OLYCKA

Jag hatar när folk ljuger om sådana allvarliga saker.


Sjukhusen....är ett skämt

Av INGO - 28 oktober 2010 19:22

Jag ringde sjukhuset nyss...A hade inte fått komma in för operation än. Stackars han, nu har han legat i den där sängen sen 11:00 i förmiddags...

Dom sa till mig att andra akuta fall kommer före honom.

Hmmm...ja

Jag kan inte gå till jobbet i morgon eftersom jag inte har någon som kan ha hundarna och jag kunde inte jobba idag eftersom A behövde hjälp av mig upp till sjukhuset. Hoppas att dom på jobbet förstår mig. Kan inte göra så mycket. Nu sitter jag bara och väntar...

väntar

och saknar honom..tråkigt utan A.

Jag mår illa

har bara fått i mig nudlar och mjälk med flingor. Har ingen aptit alls.

Har tänkt mycket på pappa idag när man ser att den man älskar är dålig. Jag är så rädd för att det ska hända nåot, men jag vet ju att det bara är "blindtarmen" Men  jag tycker sånt e jobbigt.

Saknar pappa

Gråter lite

Försöker rycka upp mig

I helgen skulle vi ha hjälpt syrran med flytten men det går ju inte nu eftersom A inte kan bära. Men jag ska åka dit och köra bilen och tapetesera det sista så får Avila.

Trevlig kväll

Au revoir

Av INGO - 28 oktober 2010 17:54

Vilken natt....vilken dag

Min älskade sambo fick jätte ont i magen i går som höll i sig hela natten och hela morgonen. Vi ringde sjukvårdsupplysningen och dom bad oss åka till Akuten direkt.

Så där satt vi och sen blev han inlagd

Det var inflammation i blindtarmen...Så nu eller närsom helst ska A opereras.

Jag blir så känslig när det händer något med folk jag tycker om...

Fick lämna A på sjukhuset och jag fick inte komma och hälsa på honom efteråt. Det känns jätte tråkigt och sorligt. Ska ringa sjukhuset senare och kolla om allt gick bra med operationen. Just nu sitter jag och tänker på honom och hoppas att han mår bra.

Vi har inte varit ifrån varandra en enda dag sen vi blev tillsammans...många kanske tycker att det är på tiden då...men jag tycker att det e jobbigt. Då ska jag sova själv också, blä! Saknar honom...=(


Syrran e hemma hos mig fortfarande, hon ska åka till S om en stund.

Floyd och Ingo har det bra också...typiskt var väl att F började spy idag medans jag var på sjukhuset..så himla jobbig dag.


Ja då ska jag bara sitta i soffan och tänka på A nu.

Au revoir

Av INGO - 27 oktober 2010 20:03

                  Sen blev det ris till middag

     

Av INGO - 27 oktober 2010 09:53

       

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards