ingopingo

Alla inlägg under juni 2013

Av INGO - 30 juni 2013 08:22

Av INGO - 30 juni 2013 07:58

Ångrar att jag var så hurtig igår. Min kropp värker!
Efter dom långa promenaderna fick jag för mig att vara uppe till sen natt och packa ner...allt. Flytten i morgon...jag e redo!!
L och A sover fortfarande det är bara N och jag som röjer nu på morgonen.

Idag kommer lilla-syster och hjälper till. Hon ska vara här och flytta i morgon.

Annars så är det fullt upp idag. Ska till nya huset för att checka av lite grejer sen ska vi flytta ett litet lass:)

My litle sister. Ses snart!

Av INGO - 29 juni 2013 12:29

Ok??mötte precis en kille som hade shorts och sen påklistrat fjädrar på heeeela kroppen. Det e saaaaaant!!!!!!!!!!!!!! Haha!

Av INGO - 29 juni 2013 11:38

Han blir förhoppningsvis klokare med tiden... L man rymmer inte naken eller utan mat...gaaaaalning!!!

Av INGO - 29 juni 2013 11:10

Nu har vi sålt matsalsbordet, vitrinskåpet och sideborden på blocket. Fick in bra med pengar så nu kan vi köpa det bord som vi vill ha:)

Vi sitter på gården just nu och väntar på mamma och Janne.
Vi ska åka till IKEA sen.

Brrr jag var lite väl optimistisk i mitt klädval idag...inte för att jag har något utbud men jag fryyyyyser!

Sen har jag nackspärr, har ju slängt alla sängar inför flytten så vi har sovit på soffan i snart 6 nätter, haha! Inte L för hans säng e kvar:)
Åh nu är det bara en dag till sen flyttar viiiiiiii! Ooooverkligt!
Det som är ännu mer overkligt är hur mycket goda vänner vi har som hjälper till. Vi har världens bästa människor runt om oss som ställer upp i vått och torrt! Tack! Ni vet vilka ni är.
Vi har till och med en kock som ska stå och laga mat under dagen :)Lindas mamma. Stor kram.

Man kan tro att jag vunnit en Oscar...tack tal:)Så jag stannar där.

Lilla-syster kommer i morgon....vart ska hon sova?på diskbänken? Ska ringa och fråga ifall det e ok för henne. Eller vänta!!! Skötbordet är ju mycket skönare:) bra då löste jag det problemet. Herregud vad tror hon? Att vi driver någon hotellkedja med sköna sängar?!!? :)

Ha det bäst

Av INGO - 28 juni 2013 17:45

 

Är inte jag och L lika så är ni blinda! Äntligen har jag bevisat för alla HUR JÄKLA LIKA VI ÄR!!!!!!!!!! Kolla!!!!!!

   

Av INGO - 28 juni 2013 13:26

Av INGO - 27 juni 2013 22:38

Jag är sååå trött....
L vägrar sova.....
Snällla ta bort lådan på huvudet....nuuuuuu

Lång dag idag
Inväntar flytten som är på måndag

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards