ingopingo

Alla inlägg under januari 2013

Av INGO - 31 januari 2013 19:37

            

Idag tog vi vatten över huvudet och åkte iväg med bilen, gick ju bra, men just nu ligger jag i soffan och pustar över min mage. Det small till i magen en gång när vi var borta, så nu får jag inte göra mer den här veckan. Jag behövde luuuuft!!!!! Men nu säger magen ifrån. När jag tänker efter så har jag haft ont i magen enda sen jag blev gravid. Har alltid upplevt att hon säger ifrån, men jag har ju kört på eftersom jag inte haft så mycket val. Jag har ju en 1,5 åring hemma så....


A och L tar sitt kvällsbad och jag ska blunda och komma på någon bra affärsidé som ska göra mig rik....Koooom igen nu rååååååååååååååååååååååååååååå




Av INGO - 31 januari 2013 13:47

Av INGO - 31 januari 2013 08:12

Av INGO - 30 januari 2013 18:54

 

Under hela förra veckan och denna har sååå många brytt sig om oss, jag uppskattar verkligen det.TACK TACK! TACK!!! Alla besök, mess, mms, blommor m.m

Idag kom Nadia och Nazima över med en matkasse med min favvomat så himla gulligt! L blev glad över deras besök också. I fredags kom Linda till Sjukan och höll mig sällskap under fredagskvällen utan TV och radio, hon hade en matkasse med allt i onyttigväg som jag älskar. TACK TACK TACK!


Ikväll är det Real Madrid-Barcelona, så A brorsa är påväg över till oss för att kolla på matchen.


L och A badar just nu! Dom har ju blivit ett nu när jag varken kan busa eller lyfta honom. Tråkigt för mig, bra för dom!


På lördag börjar MELLO!!!!! Mitt liv, mitt favvoprogram!!! Det ska bli mysigt att dansa till lite nya shlagers =)

Ååå vad tantigt sagt!


Sen på söndag ska vi på en visning till...har inga höga hurra förväntningar på det huset. Vi får se om vi ens kommer lägga bud på det.


Au revoir

 

Av INGO - 30 januari 2013 09:56

Han har spytt hela natten... Verkar som att alla vi ska bli sjuka på något sätt, en i taget....just nu ligger han och darrar bredvid mig. Hoppas han blir bättre snart.

Av INGO - 29 januari 2013 20:16

Tänkte att jag skulle ta en bild med den finaste bakgrunden i lägenheten =) jaja !

 

L ville följa med A ut med Ingo nu på kvällen, så det fick han. Dom har varit ute och lekt i 30 minuter nu....i mörkret =) Men jag ringde dom och L skrattade gott i bakgrunden när dom lekte i snön.


Det ringde precis på dörren....inte så vanligt! Det var grannen som undrade om jag hade en kakform! Men guuuud så trevligt. Jag minns när vi var små,då lånade man ju alltid socker eller ägg av grannarna. Nu för tiden händer ju inte det så ofta. Mera sådant! Det var kul tyckte jag! =)


Nej nu ska jag tvätta ansiktet, släcka lampan och inte visa mig mer, för allas bästa =)

God natt

Au revoir


Linda....Ruzzel?





Av INGO - 29 januari 2013 12:41

Idag har jag varit på rutinbesök hos Barnmorskan. Allt såg bra ut gällande Estelle och mig. Det som hände förra veckan är ju under kontroll nu. Jag har bara foglossning och går som en anka just nu, men det är ju inte farligt, bara värk =)

Lite värk kan man ju leva med efter allt! =) Fick höra min dotters hjärtljud, alltid lika spännande och kul!


Jag gick förbi mitt gamla jobb på vägen hem, får alltid lite extra energi när jag träffat dom. Underbara människor!

Är så glad för att jag tog den vägen i livet så jag passerade dom =)


Nu blir det lugnt, får inte göra mycket nu när jag är sjukskriven. Är helt slut efter promenaden i morse.




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards