ingopingo

Alla inlägg under april 2010

Av INGO - 18 april 2010 16:41

                

Av INGO - 15 april 2010 18:40

Hej!


Har fortfarande inget internet, börjar bli skit jobbigt. Har inte uppdaterat bloggen på flera dagar...

Vad har hänt?

Inte mycket...

Gjorde en synundersökning idag...och jag hade fått sämre syn...jäklar. Förut hade jag -1,00 på båda..nu hade jag -1,75 och -2,00 på andra ögat. Så nu har jag beställt nya glasögon och ska köpa nya linser så får jag se igen. jippi!

Jobbar i morgon men är ledig hela helgen, så himla skönt!


Skriver mer i helgen


Ciao blindstyret



Av INGO - 11 april 2010 09:59

Hello!


Today i´m gonna speak english...Hahaa skoja bara jag är ju från linköping hur ska jag kunna engelska...Matte är ju sämst på det.

Hej det är Ingo, det var länge sen jag skrev nu. Är hemma med Floyd hos K mamma. Jag sitter på bordet nu eftersom brorsan är sååå jobbig nu, hänger i skägget hela tiden, får inte en lugn stund ju. Okej han är nästan 2 år yngre men vad händer? Gör människor också så att dom biter varandra i benet och hänger i skägget och låter som ett lejon?....I dont think so ( ooooaaooo kunde en till mening)


Idag ska Matte ut på stan och fika med sina kompisar..fika hit och fika dit. Tjejer.....Själv får man stanna hemma och låtsas sova...SJUKT!


Annars blir det spring i tvättstugan idag, det är härligt tycker jag för då ligger all smutstvätt på golvet och jag kan bara hoppa ner i högen och välja och vraka! JIIPPPPPIIIIIII! Den och den och den och DEEEEENNN!


Men morsan brukar jaga mig för jag får visst inte göra så....fattar inte varför. Hon har ju slängt dom på golvet...


Nej nu är det något i trappen som jag måste skälla på. Ciao

Av INGO - 10 april 2010 08:18

Hej!


Tråkigt att läsa en blogg som aldrig blir uppdaterad...=) Har inget internet och får passa på att skriva när jag är hemma hos mamma.

Ska jobba idag lördag så jag tänkte bara lägga in lite bilder. Och sorry Sandra för att jag inte hörde av mig när jag skulle till G. Var och hälsade på i V.

Nästa gång så lovar jag att ringa! Kram

Regnet faller idag igen...hoppas på sol i morgon


Den här veckan skulle jag vara nyttig...resultatet blev

I torsdags åt jag choklad och ingen middag och i går åt jag ingen middagmen naturgodis och en massa godis...Bra K Bra jobbat verkligen jätte bra super bra själv diciplin super heja duper...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag är ett hopplöst fall


          


Av INGO - 5 april 2010 10:54

  

Så var det dags att tänka på vad man stoppar isig efter en frosseri helg som heter duga...herregud. Det är illa när man är mätt när man vaknar. Idag ska jag och Ingo till G för att äta ännu mer paj tillsammans med A familj på han mammas sida. Men nu blir det först pannkakor hos mamma och J. hej hopp

          

Av INGO - 3 april 2010 17:08

Idag har det varit en skön slappar dag. Varit med mamma och lilla syster på stan. Vi åt på fiket..ett helt okej ställe i U...finns bättre så varför gör jag reklam för det?

Min sambo är i staden och kollar på Djurgå - Lin i semifinal tror jag. Dom står i klacken. Har kollat lite på TV:n men jag ser han inte =)

I morgon är det söndag, då ska jag fika lite med Stina, ska bli skoj!

Ingo och Floyd är hemma hos mamma och janne (precis som jag) har ju inget internet hemma så det blir till att springa över till dom för att skriva av mig lite. Ingo och Floyd fick ett varsitt påskägg idag också...dom slapp leta efter det. Så dom har ätit sig lika tjocka som mig nu.

Är jag ensam om att äta ihjäl sig på godis idag? Jag mår illa....

Sitter just nu med ett glas vin i handen, har suttit i solen hela dagen och ska snart äta lite lax och potatis tillsammans med Kris mamma och J.


Har tänkt  på ett par saker nu i några dagar...

Varför har jag ingen självdiciplin gällande godisätandet?

Tänk om man hade hår på insidan av läppen...fan vad äckligt...tur att man inte har det...

Glad påsk på er allihopa!

Kram K och ingo


  

Av INGO - 2 april 2010 14:54

      

Fick ett påskägg idag av min sambo...gulliiiit vann 70 kronor på Trissen. Ska köpa nya lotter för det...hoppas på tio miljoner nästa gång.

Sen gick vi på en morgonpromenad med Ingo till A farmor och farfar och var lite trevliga ett par timmar.  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards