ingopingo

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av INGO - 4 mars 2010 07:50

Redan mars...

Men snön den envisar sig om att ligga kvar så snällt. Ingo älskar snön i och för sig.

Idag ska han få vara lite själv hemma eftersom jag har börjat jobba lite mer än förut. Men det ska väl gå bra, det är bara jag som är lite dålig på att klara av det. Min sambo kommer hem efter tre timmar...så då borde han väl kunna sova bort dom tre timmarna...inte min sambo utan Ingo =)

Idag är det målare i trappuppgången som ska vara där hela dagen och måla klart...hoppas inte Ingo får något spel på dom när dom är utanför vår dörr...

Torsdag...snart helg, alltså veckorna bara springer i väg. I helgen ska jag och A till syrran. Vi har inte sett deras hus än som dom flyttade in i förra veckan. Ska bli skoj. Ska verkligen njuta av att vara ledig.

Ingo sover just nu på stolen bredvid mig. Han sov riktigt bra i natt...för jag sov bra...=) Inte ofta jag säger det, men jag sov en heldel i natt, skönt. Det kan vara för att jag börjat jobba igen, lite normalare tider än innan då det blev en hel del natt jobb.

Tanken slog mig bara...hur kan man välja bort att skaffa hund? Fan vad underbart det är. Vad hade jag gjort utan Ingo...


Jag längtar till våren nu

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards