ingopingo

Alla inlägg den 8 december 2012

Av INGO - 8 december 2012 13:39

6 månader gammal

och nu 1,5 år.....tiden den går så fooooooort

 

Av INGO - 8 december 2012 13:31

Igår var det så fullt upp. Glömde till och med gratta en av mina bästa vänner...illa! Grattis Stina i efterskott! Vilken dålig vän jag eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Ingo opererades igår som sagt och han mådde därför piss i natt så jag var uppe och hjälpte honom genom det. Så summan av det blev två timmar sömn och sen jobb dagen efter....jag är så sjuuuukt trött och fult sminkad idag....

Bläää tur att det bara är jag och en till som sliter på jobbet.

Jag får se hur Ingo mår idag när jag kommer hem, han verkar ha väldigt ont fortfarande och det är inte normalt. Han har opererats för samma sak flera gånger och det brukar gå över snabbt efteråt. Men jag pratade med veterinären och han sa att jag fick komma idag om det inte blir bättre efter mitt jobb.


Snälla Ingo min lilla ögonsten, kämpa nu rååå!


Så jag är inte på topp idag känner jag...Man tycker så synd om sin hund ju...Ska nog ta och planera en större operation (inte jag utan be en läkare göra det) så jag kan ta bort det som alltid blommar upp hos Ingo. Tror kanske att det kan vara värt det så slipper han den här smärtan.


L har börjat sova rätt så bra faktiskt så tack gud (eller vem du nu är) för det.

A...han sover...djupt, gott och alldeles för bra.....ska nog försöka ändra det också. (irriteeeerandeeeeeeee)


Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards