ingopingo

Alla inlägg under juni 2013

Av INGO - 21 juni 2013 15:02

Av INGO - 21 juni 2013 11:30

Av INGO - 21 juni 2013 08:32

N sitter och jollrar på för fullt! Gud va rolig hon är.
Presenten från Carina ser ni här, tack igen super fina.

Av INGO - 20 juni 2013 22:28

 
Puh vilken lång dag! På bilden ser ni N ha boxningsmatch med sig själv....


Började med ett besök på BVC. Hon som jag fick träffa idag var egentligen pensionär men hoppade in extra.

Vi fick sån bra kontakt så hela besök tiden gick till ett samtal om hennes liv. Hon grät, jag grät och sen efter en timme sa vi Oj! Men nu kanske vi ska väga bebben.


Sen påväg till stan gick jag och pratade med syrran då jag märkte att höger skinka var något kallare än det högra....jag hade kjolen innanför tröjan....åh nejjj! Pinsamt!

Bakom mig hoppades jag att ingen gick!....men jo då bara av det motsatta könet såklart.

Tur att jag pratade i mobilen, kunde liksom gömma mig bakom den...spelade lite efterbliven i stegen efter det...

nej då men vaaa faaaaan!!!


Sen åkte vi till A syrra som precis fått en dotter. Såååå liten och såååå söt! Hon var så himla lik Matte. Galet!

Det var jätte mysigt och A fick klippa gräsmattan och rensa ogräs, det som han älskar att göra. Tur att vi flyttar till hus snart. Nästa måndag bär vi av till vårt nya liv =) Nej men en nystart är alltid skoj!


I morgon blir det midsommarfirande för hela slanten, heldag! Jag bloggar direkt från stången =) HEPP HEPP!

             



Av INGO - 20 juni 2013 12:35

Är på BVC men e lite tidig. Bänken utanför hade passat perfekt att sitta på men..... Vad händer? Reserverad?

Av INGO - 20 juni 2013 07:04

Idag fyller mormor år
Grattis på födelsedagen
Hurra hurra hurra!!!!

Av INGO - 19 juni 2013 19:14

Nadia och Nasima är på besök.
Vi har varit ute heeeela dagen så härligt! Fast man sitter ju i skuggan med N så det blir ingen bränna.

Av INGO - 19 juni 2013 17:07

Idag har vi varit ute och lekt på L farfars gård hela dagen. Vi åt lunch på en av bänkarna och sen somnade barnen påväg hem, så nu sitter vi på vår gård tills dom ska vakna.

Mammas väninna kom förbi med en present. Tack så mycket!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards