ingopingo

Alla inlägg under oktober 2013

Av INGO - 23 oktober 2013 14:30

Nya favvo filmen
Loranga masarin & datanjang eller hur det stavas:)

Av INGO - 23 oktober 2013 11:36

Synd bara att jag måste vinna på Lotto först.......

Av INGO - 23 oktober 2013 11:30

Nu har hon somnat min lilla ögonsten
Hon blev väldigt gnällig och febrig av sprutan i måndags men idag är det bättre. Hon var varm i morse men alvedonen gjorde henne pigg:)

Jag väntar besök idag.KNN mina algeriska systrar:) kommer över en sväng. A jobbar över idag så det e gött med sällskap. L kommer bli glad.

L blev ju också ledsen i morse när han såg hur ledsen jag blev. Får se om han har försökt berätta på dagis om hunden vi nästan körde på.

Annars så känns det bra med hösten.
Myser med tända ljus som L bara vill blåsa ut i och för sig.

Au revoir

Av INGO - 23 oktober 2013 09:18

Skulle köra L till dagis så N och ingo var med. Kör runt hörnet över ett farthinder och ska gasa. Då springer det en liiiiten hund framför bilen. Jag får tvärnita sen börjar jag gråta. Jag öppnar dörren för att springa ut då kommer hunden fram till mig och hoppar in i bilen och pussar mig och gnäller. Ingo börjar såklart skälla.
Jag tittar runt men jag hittar ingen matte eller husse. Så jag ser en kille längre bort som visade sig ha barn på samma dagis (bor ju i en liten by nu)
Han håller hunden medans jag lämnar L. Sen när jag kommer tillbaka har han träffat på en annan hundägare som sa att hunden heter skorpan. Och dååååå visste killen att hon som har skorpan jobbar på Ica. Så killen tar hunden och lämnar in den i bostaden som var öppen.... Och jag åker till ägaren och talar om allt som hänt "gråtandes" för jag skakar fortfarande. Tänk va nära jag var att köra på en liten hund. Tänkte ju på ingo:( puh....
Så nu...mår alla bra:)

Av INGO - 22 oktober 2013 19:51

Av INGO - 22 oktober 2013 10:11

L första konstverk. Jag vet vad ni tycker om dom små svamparna...
Picasso!!!!!! Honom ska vi ha!!!!!!!
Fina........
Otrooooooooligt fina:):)
Dom står på vardagsrumsbordet....:)

Haha!

Av INGO - 21 oktober 2013 21:36

Jag: God natt L, du är världens bästa, älskar dig!
L: Nej
Jag: vadå?
L: mamma...
Jag: L, Du är väääärldens bästa
L: Nej mamma bäst

Puss min son älskar dig :)

Häromdagen såg jag kiss på golvet (hundkiss)
Jag: ingo kom hit!!!!
L kommer rusandes
Jag: ingo har kissat här, fyyyy Ingo!!!!
L: nej nej det e Jag!
Jag: är det du som har kissat här?
L: ja!!!!

Han försvarade ingo.....gull-unge

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards