ingopingo

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av INGO - 2 juli 2013 20:21

Tänkte hälsa på Linda och Kjelle så här på kvällen....tappat bort mig redan....

Av INGO - 2 juli 2013 17:23

Planterat lite, myst lite:)
Har inte förän nu fattat att jag inte ska tillbaka till lägenheten?!såg en gammal bild precis och kände lite hemlängtan... Men det var nog inte på riktigt eftersom jag trivs så himla bra här.
Lite sorgligt är det ju att man lämnar stan för landet och lägenheten byts ut till hus...
Tur att man inte var tvungen att byta man mitt i allt....då hade jag blivit kneckt.:)
Jag har min man kvar:) och han jobbar på så bra med allt.
Idag kom Björn och satte upp staket runt hela tomten. Tack Björn! Nu kan inte ingo rymma:)

L fick utemöbler av farmor och Björn i födelsedagspresent. Fint! Matte och L på bilden.

Av INGO - 2 juli 2013 09:14

Öppnar bara dörren så är man ute.... That's life!

Hittade på tomten....
Smuuuuultron....enligt instruktions boken.

Av INGO - 2 juli 2013 03:49

Nu har vi flyttat inFörsta natten i vildmarken...Vaknade 03.15 av att N ville ha mat. Jag satte mig upp och i ögonvrån när jag tittade ut över gården såg jag en räv!!!??Helt ärligt!! höll mig på avstånd, blundade snabbt och tänkte...Han kommer ju äta upp min hund?men Ingo är ju inomhus.Efter att det hade hänt såg jag sen en älg..varg...hund...katt...rådjur...i syne för attjag e så nojjig i naturen. Tycker att pissmyran vid lekstugan borde lugna ner sig och be om ursäkt...Fortsättning följer...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards