ingopingo

Alla inlägg under juli 2014

Av INGO - 18 juli 2014 09:05

Idag är det fredag och jag hoppas att dagen bjuder på livskvalité :)
Längtar redan hem men det ska bli helt ok att jobba också.
N har varit förkyld i ett par dagar så hon har det jobbigt på nätterna men L mår bra.

Har bara 3 veckor kvar att jobba sen semester!!!!!! Dessutom mellan två jobb fast det är jag ju alltid inom den här branschen som jag jobbar i...

Har även fått en kirurg tid i Enköping som ska kolla min mage..1 år och 3 månader har gått...tänk att jag har fått gå med den här smärtan så länge? Helt sjukt!

Av INGO - 17 juli 2014 21:27

Skrev ett inlägg i morse men det sparades inte...
Så nu ligger jag i sängen och ska sova. Barnen somnade vid 19.30 så jag har hunnit med en del annat.
Ska passa på att sova, i need it!
Man skulle tycka att det var skönt med helg men jag jobbar tyvärr på lördag också...:( men söndag är jag ledig så en dag ...det e ju bra....:/

Har glömt att säga att L blev riktigt dålig efter dagen då jag och A var iväg på fotboll. Han spydde hela natten och morgonen :/
Stackarn! Men nu e han bra!

N växer så det knakar. Hon kan säga
-där borta
-ost
-äpple
-mamma
-pappa
-akta
-dricka

Gull-unge...sakta i backarna nu:)

Av INGO - 16 juli 2014 20:29

Redo att sova
Magen värker och jag lider av sömnbrist
Måste sova nu
Sorry för dålig uppdatering jag ska bli bättre.

Av INGO - 16 juli 2014 12:59

Av INGO - 15 juli 2014 20:25

  

 

   

Av INGO - 14 juli 2014 16:39

Varit och köpt fotbollsskor till mig och A. Vi ska spela ikväll med ett par kompisar. Inte för att jag kommer kunna spela med min kropp men det blir kul för A att lira.
När vi flyttar kommer vi bli mer aktiva. Dom har bra spår i skogen där och ett fint föreningsliv.
Jag längtar tills vi flyttar så ni anar inte. En vecka efter att vi flyttade in kändes det såååååå fel här och har känts heeeelt fel sen dess.
Vi är super glada över att flyttlasset snart går(Snart .....när man har barn då tiden går fort handlar om 2 mån:)
Just nu kom L och kramade om mig och sa att han älskar mig. Man blir varm i hela kroppen.
Farmor och Jocke har barnen i kväll
Så vi kan spela i lugn och ro.
Första gången som jag och A hittar på något bara vi...på typ 3.5 år:)


Av INGO - 13 juli 2014 16:10

Grattis Elliot på 5 års dagen!!!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards