ingopingo

Alla inlägg under augusti 2014

Av INGO - 17 augusti 2014 11:28

Farbrorn framför mig vill ta kort på naturen medans han åker tåg. Gulligt:)

Av INGO - 16 augusti 2014 22:23

Grattis Janne!

Idag har jag jobbat en snabbis på jobbet i stan. Det var skoj att komma tillbaka en snabbis:) fint väder, till skillnad från nu...åska och blixtrar i hundra trettio. Vad händer med klimatet? Synd att människan bara ser pengar. Stackars våra barn som kommer se hur jorden bara blir sämre och sämre...läskiga tanke slå bort!

I morgon ska jag träffa syrran och hennes kille. Vi ska göra en hemlig och rolig sak. Hoppas vädret blir ok! Bara det inte regnar.
Kvällen innan himlen öppnade sig var fin! Kolla bilden. Fint!

Så nu ska jag försöka sova.
Föresten så hittade dom ingenting på undersökningen jag gjorde häromdagen....konstigt....
Om en månad väntar en annan....
Pust.....

Av INGO - 15 augusti 2014 20:07

Jag e sååååååå hungrig

Av INGO - 15 augusti 2014 20:06

Av INGO - 15 augusti 2014 10:26

Åker till en annan stad för att kunna göra undersökningen. Har ätit ett ägg och en skiva bröd sen i onsdags vid lunch....alltså jag orkar knappt skriva.
Nu ska jag köra....
Men jag har kontroll hade bara varit skönt om ngn hade kunna köra mig. Men A åker på måndag på intensivkurs så jag hoppas att han får körkort efter det.

Dom ska sätta nål i min arm...ser inte framemot det alls!

Av INGO - 14 augusti 2014 09:00

Idag började fastan för mig. På två dagar kommer jag bara totalt få äta ett ägg och en brödskiva utan pålägg .......jag har redan ätit dessa två....
Hur ska man klara det?
Ska göra en undersökning i morgon eftermiddag och då måste min mage vara tom.åt ingen middag igår heller...bara ett par godisar...

Önska mig lycka till!

Av INGO - 13 augusti 2014 08:56

Idag när jag kom med barnen till dagis under pågående inskolning tyckte fröknarna att jag gott och väl kunde lämna N efter två dagar introduktion.....

Så nu sitter jag hemma i soffan och gråter. Jag är helt förstörd. Jag hann inte ens åka iväg med bilen förän jag grät bort allt smink...sitter bara i soffan och vet inte vad jag ska göra nu. Hur fan överlever man?
Mina älskade barn...saknar dom....

Fan va jobbigt
Skit också.....
Faaaaaaaaan
Jag vill bara vara med dom ju

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards