ingopingo

Alla inlägg under september 2014

Av INGO - 14 september 2014 11:28

Av INGO - 14 september 2014 11:13

Den bara satt där helt plötsligt!

Av INGO - 13 september 2014 18:48

Idag är det kulturnatten och jag och A ska ut och äta, kors i taket =)=)

Så farfar ska sitta barnvakt!

Hoppas att jag kan stänga av allt som har med barn att göra och bara äta god middag...det blir svårt! Första gången vi lämnar barnen och gör något själva!



=)

 

L när han var några månader =) gull-unge och nu har du blivit så stor!!!!

 

Och lilla N du har blivit så stor du meee!

 

Och nu

 

I morgon går ett till flyttlass! Jippi!!!
  

Av INGO - 13 september 2014 15:30

 

Av INGO - 12 september 2014 21:25

Var på gastroskopin idag...
Om ni kan undvika det så gör't
Inge skoj alls:(
Gick till extrajobbet efter, vilket inte var ultimat. Får se om jag klarar av att jobba i morgon. Ligger ner just nu har så himla ont i magen. Fick kämpa mig igenom dagen.

På måndag blir vi ägare till huset på riktigt. Jag hoppas att flytten dit blir bra. Hoppas att barnen kommer tycka om det för det är ändå huvudsaken.

Hittade en bra bild från en väns Twitter. Så sant!

L är fortfarande vaken, han är hur pigg som helst. Men han kliar mig på ryggen just nu. Så lyxigt när barnen börjar förstå hur man ska behandla sin mamma:) klia på ryggen är det bästa jag vet!

Av INGO - 12 september 2014 11:40

Av INGO - 12 september 2014 02:20

I morgon ska jag rama in min finaste tavla. Syrrans kille är sååå grym på att teckna!
Den ska få ett bra häng i huset:)
Frågan är vad för ram!?

Alla sover utom jag
Tyvärr så snarkar mer än hälften av vårt gäng...sjukt irriterande. T.o.m hunden...

I morgon ska jag på gastroskopi, hoppas att jag kommer att klara av det! :/ sen måste jag jobba efter det...inte så smart kanske men det borde gå bra.

Klockan är 02.30 Sämst jag e på att sova. Tur att jag är bra på annat;)

Au revoir mon ami

Av INGO - 12 september 2014 01:48

Stå gärna för den du är och var stolt över det du tror på.

Kunskap är makt brukade min pappa säga....

Kunskap precis....det är det stor brist på hos dom som väljer att rösta på ett parti som har noll empati för andra människor i världen. Blod, krig, sorg
Vet ni vad det är???
Vet ni vad det innebär att rösta på SD? Kan ni rabbla upp vad dom står för?
Läs på!!!!
Tyck sedan till!!!
Stå för den du är!!!!
Om du gör det och kan tala för din sak och vara stolt över att du är SD.
Sluta äta pizza, kinamat, inte köpa någon mat eller livsnödvändigt som inte är svenskt. Sluta köra icke svenska bilar vägra ta emot sjukvård om det är en utländskfödd person. Om du aldrig mer lämnar Sverige och aldrig mer åker utomlands för att utnyttja "utlänningarnas" varma länder...om du slutar med det....
Då kan jag respektera dig!

Kom ihåg att ljushåriga människor som tillexempel danskar är lika mycket invandrare som en mörkhårig muslim...kan vara svårt ibland att tänka så....

Rösta på söndag
Varje röst är viktig
SD får inte bli Sveriges tredjestörsta parti!


Stolt svensk med algeriska inslag av klokhet!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards