ingopingo

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av INGO - 4 juni 2014 20:57

Idag åkte vi in till vårdcentralen för att visa fästingbettet för en sköterska men hon kollade hur snabbt som helst. Vet inte varför jag åkte dit. Men L fick ta sin tredje fästingspruta när han ändå var där. Så fick vi göra treårs kontroll samtidigt som gick bra:)
Nu får vi hålla tummarna att det inte blir några mer bett eller att det var någon äcklig sjukdom i den som satt fast. Må fästingarna brinna i helvetet....

I morgon har jag ett spännande möte gånger 2:) ska bli skiiiit kul!!!!

Nu måste jag förbereda mig för det
Hej hopp

Mamma vid sitt barndomshem

Av INGO - 4 juni 2014 00:09

L hade en fästing bakom örat i kväll
Så nu ska jag alltså må dåligt över detta och se hur han kommer må efter det.
Han sa AJ! Tog sig åt örat och jag kollade! Panik och sen tog jag bort äcklet.
Snälla någon! Låt inte L bli sjuk av den här fästingen.

Vi blev även påkörda stilla ståendes idag också. Kändes som jag fick motorstopp och sen lite knuff. Jag hoppade ur bilen och skulle starta bråk. Men med. "Gösta 130 år" var det inte mycket jag kunde göra. Fick lägga min hand i mellan bilarna och visa honom med Hot-tecken att det inte var ok att köra in i mig igeeeeen!!!han var nämligen på väg....

En smygtitt på vårt nya hus:)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards