ingopingo

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av INGO - 23 oktober 2015 16:11

Helgen ville ha helg med mig.
Glömde nämligen min datorladdare på kontoret.
Så nu ska jag ta riktig helg utan dator i famnen:) jag e så sjuuuuukt trött men solen skiner och jag vill bara vara utomhus nu. Får se när jag deckar idag.

Av INGO - 23 oktober 2015 08:30

     


Idag skiner solen. Jag sitter på tåget till jobbet. IDag ska vi ha lunch tillsammans med alla våra profiler/influencers som vi har i vårt team. Så det kommer från alla håll och kanter i Sverige.

Här sitter jag med trötta ögon efter en sömnlös natt. N är inte sjuk direkt men hostade och var lite slemmig i natt. Hon hade inte heller sin kudde som hon alltid gosar med för den hade vi tvättat i tvättmaskinen.

L ska alltid vakna innan tuppen, så jag får pallra mig upp helt enkelt. Medans N kan ligga tyst i sängen och vila en stund vaken.

Äntligen fredag. I helgen har jag inget inplanerat, jag ska lägga ifrån mig jobbet alla timmar i helgen, nu känner jag mig trött och utsliten efter denna vecka. Men tur att jag har roligt. Men även det roliga kan vara slitsamt ibland.


Om ett par dagar får vi även Floyd hem till oss. Det blir ett heltids jobb eftersom han inte kan vara själv, men som vanligt ska det bli mysigt att ha honom då han är så mysig på alla sätt och vis. 


Jag har beställt mat tilll 30 personer idag, leverans...hm man vet ju aldrig med sådana om de kommer i tid. I hope! =)


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards