ingopingo

Alla inlägg den 28 december 2015

Av INGO - 28 december 2015 16:39

Jag sitter på tåget. Längtar efter kidsen. Jag skulle ha jobbat borta i morgon men jag fick jobba hemifrån:) jippi. Blir skönt att slippa åka fyra timmar tåg...

Ikväll ska jag stänga av mobilen och leka med barnen.

Av INGO - 28 december 2015 08:35

Tågen går,kors i taket. Fast första snön kom i natt. Nu har jag bara en hostande tant i vagnen som hostat konstant sen jag lämnade stationen.
Irriterande.

Vi ska anställa en till person som ska göra samma uppgifter som mig. Jag ska vara med på två intervjuer idag. Ska bli kul att se vilka som kommer. Nästa vecka börjar ännu en till,men henne har jag träffat tre gånger på olika tillställningar.

Barnen är hemma med A idag. De ska nog leka i snön nu när den ääääntligen har dykt upp.

Den 14 januari har L fått en tid på öron/näsa/hals för undersökning för eventuell operation. Mår dåligt när jag tänker på det men han behöver det då han har andningsuppehåll när han sover. Speciellt när han är lite sjuk.

N ramlade ner från soffan igår med huvudet före,trodde hon skulle bryta nacken,,..Jobbigt. Det gick bra.

Jobb idag och i morgon sen ledigt igen veckan ut.




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards