ingopingo

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av INGO - 2 februari 2015 20:17

Har skottat snö två ggr idag..sjuuuuukt mycket snö. Det får inte komma mer nu. Alla utemöbler syns inte , så mycket har det kommit.
Jag ska åka iväg i morgon och önskar mig en god väg/sikt på E4.Ogillar när det snöar
:(läskigt ju.
Vi var ute och åkte pulka men N är verkligen ingen utetjej. Blir så svårt när hon är så beroende av mig , att vara hos L som vill leka och sen N som vill in. Allt blir mest jobbigt kan jag tycka. Påklädning med gråt 9/10 då båda hatar att klä på sig.
Sen när vi väl kommer ut vill N in!!
:)

Som ni alla vet så dog min pappan av en hjärnblödning. I morgon ska jag göra en magnetröntgen på mitt huvud för att se om jag har några kärl som kan brista.läkarna sa till mig att med tanke på att det är ärfligt så ger vi dig en sådan koll. Jag är rädd för svaret dock .....så jag är lite nere just nu.

Jag och L är fortfarande vakna.vi lyxade till det idag med att bygga en bana och lekte affär ändå till 20:)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards