ingopingo

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av INGO - 2 mars 2015 22:21

 

I morgon 07.00 ska jag och N vara på sjukan igen. Då redo för operation.

Jaha vad har hänt?

Igår byggde A en härlig hinderbana till barnen för dom var såååå rastlösa. Dom skrattade och klättrade, det var madrasser och kuddaröverallt. Men vad hjälpte det. N klättrade upp på en fotpall och hoppade ner....Sen skrek hon och rörde sig inte. Sen dess har hon inte kunnat stå, gå, belasta över huvudtaget, har inte gått. Kan inte stå still och ta av en blöja på henne ens...Det har varit riktigt illa. Vi åkte in efter en natt...Fraktur i höften. Operation, narkos och gipsa hela bäckenet....Alltså hur ska det gå för en vild 2-åring?


Hur ska hon bajsa och kissa? Jag har ingen aning. Ingen kunde svara på mina frågor idag heller...det känns ju tryggt.

Jag hoppas att sjukvården tar hand om min prinsessa bättre än hur jag blivit behandlad i alla år. Jag är så orolig.Men min lilla prinsessa är världens starkaste och tuffaste tjej. Hon kommer bli bra såklart. Men det är inte kul tror jag att se sin dotter bli sövd. Jag gråter bara jag söver Ingo. Som förövrigt behöver sövas för att ta bort tandsten....men det hann jag inte igår


Jag hade tusen grejer inbokat idag, men det är bara i-lands jämfört med N problem. Hon säger

- Inte gååå! Inte gå!!! Jag har burit henne sen igår... Jag gör allt för dig lilla barn.


Så nu borde jag sova...men jag är så nervös , så jag har storstädat, tvättat och diskat och packat så allt är klart.


Alla sover utom jag


Önska oss lycka till!

  

Av INGO - 2 mars 2015 14:31

N har en fraktur i höften.hon ska sövas i morgon och gipsas och opereras....
Fy fan jag dör
Hur kunde det här ske?så onödigt jävla irriterande...gipsad i hela bäckenet?

Av INGO - 2 mars 2015 10:19

nu är det dags för röntgen för lilla tjejen. Hon kan fortfarande inte gå:( eller stå:(

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards