ingopingo

Alla inlägg den 15 juli 2015

Av INGO - 15 juli 2015 20:13

N brukar äta bra men idag är hon lite sne. Gulle-plutt.
Idag var mormor barnvakt hela dagen eftersom vi båda jobbar. Samma blir det i morgon. Tur att man har folk som kan ställa upp.

I morgon kommer Carro och gänget över och leker lite efter mitt jobb. Det var inte igår direkt. Svårt att boka in träffar när dagarna går i ett.

Skönt att ta semester i två veckor när alla andra börjar jobba. Vi sparar allt bra till sist:) bröllop...kan knappt fatta att vi ska gifta oss har sagt det tusen gånger jag vet:)

Vi fick våra pussel på posten idag. Två pussel med stora bitar hur bra som helst. Nu äntligen tycker L att det e kul att lägga pussel tacklare dom. Pussel med små bitar försvinner bara.

Idag smög jag in Ingo på jobbet:) eftersom jag jobbar själv i två veckor ,nä men då kom chefen upp på kontoret för att hämta en sak...typiskt. Tur Ingo var kopplad. För det kan jag säga var ren tur.han sprang runt strax innan han kom. Puh.

Nej nu ska L hoppa i sängs.
God natt

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards