ingopingo

Alla inlägg under februari 2016

Av INGO - 23 februari 2016 20:58

A och barnen somnade 20.30
Tråkigt att vara uppe själv. Ska lägga mig 21.00 men ska först gå ut med Ingo.
Känns som jag har lite frossa...hoppas inte för då blir jag så orolig att min smärta är ngt farligt. Hoppas det bara är magsjuka:/

God natt på er

Av INGO - 22 februari 2016 16:02

Jag e lyckligt lottad
Här vilar han nu efter att ha rensat i garaget,handlat,varit ute med hunden,bakat bröd,lekt ute med barnen,lagat mat och givit mig massage på mitt onda ben....alltså you are unik.
Tacksamhet bör jag visa oftare.

Av INGO - 22 februari 2016 09:11

Blir inget jobb för mig idag. Har så ont i höften så jag kan knappt ligga,sitta. Minsta rörelse i sidled ger mig ett hugg.Blir bara värre och värre.
Så nu har jag börjat prova voltarensalva....fått en tid hos ny "expert" får inget hopp men jag hoppas det kommer ge mig något.
Tills dess (8mars) fåt jag kämpa med värktabletter och hoppas det hjälper lite.

Barnen är hemma också efter en natt med lösa magar...

Av INGO - 21 februari 2016 22:57

Av INGO - 21 februari 2016 08:23

Igår var vi på femårskalas i Knivsta.
Så mysigt att träffa er Karin och gänget.
Barnen somnade i bilen påväg hem men lyckades ändå somna efter Mello. Helt ok tid.
Idag ligger N fortfarande i sängen hon känns lite låg. Vi får se hur det utvecklas helt enkelt.

Annars så måste jag beklaga mig över min kropp som vägrar att bli bättre. Nu kan jag inte ens sova på sidorna eller på rygg. Molande värk i vänster höft,ben,rygg och rumpa. Har gått hos naprapat ett par gånger i månaden men för ingen nytta.
Är så orolig att efter fem år,att ingen lyckats hitta felet. Depp idag. Varför ska det vara så svårt? Har jag en tumör som växer? Pust....får panik...:(

Av INGO - 20 februari 2016 16:59

Kolla djurbilder med mormor är alltid en hit.

Av INGO - 19 februari 2016 20:40

Nu ska jag och A krypa ner i soffan och kolla på 30 grader i Thailand som vi missade i måndags. Äntligen fredag. Men A jobbar hela helgen så det blir lite tråkigt. I morgon ska vi på kalas, superhjältekalas så gissa vem som ser framemot det vääääldigt mycket. Han somnade snabbt i kväll iallafall. Han ville bara att det skulle bli lördag. Lilla L.

Jag började måla lite i kväll, oljemålning står alltså på menyn sååååå kul var det. Länge sen jag målade på riktigt. Jag mår så bra av det.
Love it.


Av INGO - 17 februari 2016 22:20

Det har varit en lugn dag.
Ingo mår bättre.
Redan torsdag i morgon. Jag ska faktiskt på bio med artisten Jan Johansen. Löjligt när jag skriver artisten då han är min vän. Men så ni vet vem jag menar. Vi ska se "en man som heter Ove" för den var sååååå himla bra,vill se den igen.

Så den startar 15 i morgon. Skönt med en tidig bio så jag kommer hem i bra tid.

Annars så hatar jag min högt som gör mitt liv surt. Är så trött på allt med kroppen.

Annars har jag börjat Snap chatta "kima1205" användarnamn om någon vill följa mig där.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards