ingopingo

Alla inlägg under mars 2016

Av INGO - 7 mars 2016 14:42

Idag har jag och min kollega Foki spelat in ett avsnitt med dessa trollkarlar.Brynolf och Ljung. Grymma människor. Jag såg faktiskt hur han gjorde ett av tricken men jag låtsades att jag inte fattade:) Jag bjuder på den här fula och groteska bilden.

Av INGO - 6 mars 2016 15:02

Idag har det varit en slappar dag. Väntar på att A kommer hem. Han har jobbat hela helgen.

Längtar efter jobbet,är så lyckligt lottad.

Av INGO - 5 mars 2016 15:11

idag har barnen och jag haft en riktigt mysig dag. Varit på Gränby och fikat. Köpt lite nya kläder till barnen. Allt gick bara på 300kr med rabattkoder och presentkort. Härligt. :)

I kväll är det Melodifestivalen och vi laddar som vanligt.
Igår petade jag och L lite då sa han i all hast. Vet du vad mitt barn ska heta när jag får en bäbis? Ebbott....haha va fick han det i från? Gull unge.

A kommer strax hem från jobbet. Han har haft en tuff vecka. Jobbat 7 dagar av 7. Han kämpar,sista dagen imorgon.

Jag älskar somvanligt mitt jobb och undrar hur jag blev så lyckligt lottad med att äntligen hitta rätt. Galet fantastiskt.

Nästa helg fyller min man år. Vi ska fira på alla möjligtvis. Följ mig på bloggen så läggs det upp bilder. Jag och han åker bort över helgen....utan barn. Panik men så får det bli. Haha

Av INGO - 2 mars 2016 21:13

Känns sååååå bra

Av INGO - 2 mars 2016 08:07

Mysigt att Ingo är med mig på jobbet varje dag nu. Vi får träffas mer än förr vilket jag är så glad för. Tänk om man fick ha med man och hund också.vilken lyx det hade varit.

Idag ska jag och A på en första hjälpen kurs äntligen. Har tänkt på att utbilda mig sedan barnen kom.

Nu ska jag trängas på ett fullsatt tåg....

Vår gata

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards