ingopingo

Direktlänk till inlägg 18 april 2016

Så orättvist

Av INGO - 18 april 2016 07:47

Jag skulle kunna betala

Min son är 4 år, går på simskola på Uppsala simsällskap på Fyrishov på måndagar. Han har två omgångar kvar och han pratar stolt över vad han lär sig varje gång. Tyvärr så hinner jag inte hem till simskolan pågrund av att jag pendlar långt till jobbet. Så min man får ta med sig båda barnen för att kunna genomföra detta och ge min son den kunskapen.
På måndag är det dags igen och min son har köpt nya badbyxor på shoppen utanför och simglasögonen är redan nedpackade.
Vi har betalat fullt pris och vill bara göra rätt för oss i samhället.

Men vi kommer inte in
Varför då?
För att alla våra "dragningar" med passeringskortet är slut. Datumet på framsidan är fortfarande giltigt till kursens slut, men det spelar ingen roll.
Så varför har det blivit så?

Min man och två barn ska få plats i en mindre snurra som man måste passera. Med stor väska och två barn har det sällan fungerat. Han blippar igen för att komma igenom.
Barnen springer in gladare än någonsin!
....Men nu måste vi betala trots att vi har betalt fullt pris för kursen.

Fyrishov vägrar trycka upp dörren och säga välkommen in för vi har faktiskt betalat. Uppsala simsällskap vägrar betala mer pengar till Fyrishov så dom tänker inte hjälpa oss. Vi har "misslyckats" med inpasseringen det är vårt eget fel. Jag erkänner vi lyckades inte. Ska det drabba min son? Ska det drabba oss så att vi måste betala för något som redan är betalat?

Vad hände med service?
Vad hände med medmänskligheten?
Vad är det som kostar om Fyrishov öppnar porten?

Meningen som jag fick uppslängt i ansiktet var " många utländska familjer utnyttjar dessa kort för att ta med sig farmor,farfar,moster och flera familjemedlemmar på samma kort"

Vad hade det med saken att göra?
Var det för att jag heter Karima som jag fick höra detta? Var det för att de tror att jag försöker lura all personal och Uppsala simsällskap?
Varför skulle jag utsätta min son för allt krångel med flit?

Nej det enda jag vill är att få komma in på Fyrishov för att ge denna kunskap till min son. Vi har ju betalat fullt pris och har all rätt att passera...men kortet fungerar ej. För att vi fastnade i spärren....

Är detta rimligt?
Jag känner mig kränkt och så illa behandlad.

Inte nog med det har det hört av sig vänner som säger att dom har blivit insläppta flertal gånger när dom i te kommit in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards