ingopingo

Alla inlägg under april 2016

Av INGO - 10 april 2016 21:57

Då har Adam jämnat ut slänten på baksidan med all grus från framsidan. Gjort en grund på hur det kommer byggas upp. Nu fattas bara blommor och grönska i denna framtida lummiga trädgård.

Av INGO - 9 april 2016 16:18

Eftersom kalaset hos L bästis blev avbokat passade vi på att åka in till stan. Vi överraskade syrran med en vagn som hon velat ha:) vi köpte den i smyg till henne.

Av INGO - 8 april 2016 13:06

Hur gott ser det här ut?

Av INGO - 8 april 2016 07:57

Jag ska en snabbis till jobbet idag. Nästan fram och sen vända. Ska på ett möte i Uppsala på eftermiddagen.

Fredag idag!
Händer en massa saker,hoppas barnen håller sig friska.

Sitter just nu på SL ska testa det tåget i en månad nu för att se om det är bättre än SJ.
En dag har gått och jag har redan fått pendlingsångest.

Annars var jag på en föreläsning igår. En kille som har Framgångspodden, så grym. Lyssna på den. Alexander heter han.

Av INGO - 7 april 2016 06:46

Trodde hela dagen igår att det var tisdag så att vakna upp idag och det var torsdag känns rätt så bra:)
För helgen är fullspäckad med en massa roliga saker. Ser framemot allt.
Barnen vaknade såååå sent i morse sä jag försöker inte visa min inre stress för dom. Funderar på att ta ett senare tåg bara för att behålla lugnet.
Ingo har varit med på kontoret den här veckan vilket är lyx.
Många fördelar med mitt jobb alltså...

Adam gräver för fullt på uppfarten. Börjar tycka lite synd om honom, never ending story verkligen. Gräver och gräver och gräver......

Av INGO - 5 april 2016 20:02

Bollaffär, kom och köp

Av INGO - 4 april 2016 17:13

Tyvärr kan jag inte vara med på L simskola idag så mycket med jobbet.
Så jag hoppas att han får skoj med pappa och syrris.

Hade typ den viktigaste kampanjen ever som gick ut idag. Precis över. Hoppas på bra respons i veckan...

Annars så är jag lite rödflammig och uppsvälld av kortisonsprutan jag fick sist. Inte skoj alltså.
Känner mig så uppblåst :(

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards