ingopingo

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2016

God morgon

Av INGO - 9 augusti 2016 07:09

Sovit dåligt i en vecka nu. Adam började jobba förra veckan tror det är den största anledningen. Han jobbar ju natt,blir bara orolig när jag ska ha barnen på nätterna dom vaknar och jag kan inte somna om och mornarna och passa tåg nu är bajs.
Jaja så är det när man har valt nattjobb. Har sina fördelar också.

Ja ni märker kanske min ton är så tröttsam jag blir bara irriterad på allt nu. Så blir det när sömn inte finns tillräckligt.

Idag har jag flera möten på jobbet och jag kommer hem sent,hinner nog inte ens träffa barnen. Har ett webseminarium med youtube 18.00....hoppas kunna ha den via web på tåget.

Noelle var på akuten igår eftermiddag.
Gjorde en massa prover på hennes njurar så nu ska hon äta klart hennes antibiotikakur så hoppas vi att hon får slippa detta igen. Vi väntar på ultraljud som ska göras som uppföljning inom kort.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards