ingopingo

Alla inlägg under augusti 2016

Av INGO - 4 augusti 2016 22:12

Har inte hunnit tänka så mycket idag. Haft fullt upp verkligen! Bilen lämnades i morse på service,sen klippte jag mig i stan sen sprang jag vidare på bio! Efter det åkte vi direkt hem till ett par vänner och åt middag och lekte tills klockan blev sent och nu sitter jag här. Alla har somnat och även jag ska lägga mig nu.

Bästa av allt! L hittade min klocka idag!!!!!!! Jag kan inte vara lyckligare.

Av INGO - 3 augusti 2016 17:54

Jag har sååååååån träningsvärk.
Blev riktigt bra den här gången! Nöjd!
Nu ska vi laga tacos och skåla för att Vi står ut med barn som ständigt bråkar och för barn som är så underbara vissa stunder:)

Av INGO - 3 augusti 2016 09:39

Har hittat en grym kille i Hedesunda som verkar kunna hjälpa mig med min smärta i kroppen.
Håll tummarna!

Av INGO - 2 augusti 2016 12:15

Har klippt häcken idag så jag kan knappt skriva :) darrar!
Ätit stubbe och blivit tio år äldre. Känner mig stark idag då passar jag alltid på att köra JÄRNET!!!:)

Av INGO - 1 augusti 2016 18:55

Tjejerna målar naglarna och killarna degar i soffan :)

Av INGO - 1 augusti 2016 17:49

Idag har vi lekt och stojat med Fia och grabbarna! Skönt när tiden flyter på när barnen har någon att leka med. Sen blev vi bortskämda med hembakat,mums! Tack vännen! :):):):)

A klarade av jobbdagen så nu är han inne i det! Planerar framtid nu,försöker få in ett par drömmar som vi vill förverkliga. Det ska gå det måste gå!

Jag har hittat en kiropraktor dom kanske har räddat mig lite...vågar inte ropa hej än men det känns mycket bättre sen i torsdags då han knäckte nederdelen av ryggen.
Hoppas hoppas hoppas.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards