ingopingo

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av INGO - 11 januari 2016 12:36

Jag sitter och tittar på dig när du sover.
Din andning är tung och jag märker att du är utmattad.
Som du har kämpat
Som du har stridit
Vad har du stridit för?
Jo din familj
Som en äkta man har du stått upp för det du tror på. Det är inte bara politiskt...
Utan för kärleken
För familjen
Du visar mig och dina barn att du alltid finns där. Vad hade vi gjort utan dig?
Jag hade varken andats eller känt denna kärlek.
Jag tror att det här var sista prövningen på länge. Någon ville att vi skulle testas. Vi har fått reda på vad svek är
Vi har fått reda på vilka som finns där
Vi har fått reda på hur mycket vi tål.

Jag sitter och tittar på dig när du sover
Så fantastisk och underbar
Är jag så stolt att säga att just du är min man. I morgon börjar vårt nya liv på riktigt. Vi ska visa alla som svikit oss vilket underbart liv vi har.

Jag älskar dig nu
Förevigt
För alltid
Vi älskar dig Adam

 

Av INGO - 11 januari 2016 07:33

Adam bakade världens godaste kaka häromdagen. Barnen och jag åt och åt och sen höll vi på att storkna.
Typ det godaste jag ätit.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards