ingopingo

Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Brorsan hade en hemsk kväll i går....

Av INGO - 22 mars 2010 08:55

Titta på honom...vilken oskyldig liten rackare. Det är Ingo som talar...matte städar.

igår ringde Mattes mamma och sa att hon hade gått i väg och ätit middag i går med en väninna. Dom satt i ungeför 45 min och njöööööt av maten. Medans Floyd (min bror) var hemma. Han skrek och han yla och han grät och han sjung...Ingen matte kom hem. Lämnad kvar i en stor 4:a reagerar grannarna i huset att något var fel.

Själv låg jag på rygg hemma i stan på soffan och fes men tänk om jag visste vad Floyd var utsatt för...ensamheten.... Den hemska ensamheten......

Hur som helst kom hans matte hem och såg grannarna stå utanför dörren och lyssna på den lilla hunden...den lilla oskyldiga hunden....

Matte undrade vad som var fel, varför alla stod utanför dörren...

Dom berättade att brorsan Floyd hade skrikit i 45 minuter...dom trodde att det var något som hade hänt....


Hemskt...kolla på min brorsa vilken oskyldig liten sparv...



Hehe...lilla Floyd....


God morgon!

Matte skriver nu.

Ingo ligger och "låtsas" sover på bordet, såg nog att han knappade på tangentbordet alldeles nyss....

Idag ska jag ta och ringa Mia och höra hur hon trivs i sina nya ögon!...(hon har köpt briller)

Annars börjar jag jobba idag kl 11.45 till 18:00...Solen skiner och man vill bara vara ute och gå. Ska ut på en långis sen innan jobbet.


Jaja trevlig dag! Den här veckan blir lugn som tusan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards