ingopingo

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av INGO - 8 maj 2010 07:19

05:00 då började Ingo hoppa runt i sängen, låtsas gå in i mig och gnälla och slicka mig i ansiktet,,,jag somnade om för jag såg att klockan var alldeles för lite.

Sen hörde jag honom trippa i väg,,,jag orkade bara inte gå efter honom. Sen en timme efter bestämmer jag mig för att gå upp eftersom han stod och trampade på min mage, Sätter på mig mjukisbyxorna och,,,,,dom var ner kissade....så jag tog av mig dom, gick fram till Ingo (som jag antog var boven, för A sov ju,,,haha skoja!

Och Ingo luktar på byxorna och lägger sig på rygg direkt.


Det var min morgon. Gick över till mamma och lämnade lill-skrutten för jag ska jobba idag.


Igår köpte jag min dyraste bikini någonsin...800kr....Ska byta den i dag, den är inte ens snygg, vad tänkte jag med?

Så nu ska jag köpa en bikini som tar bort gropar i benen, smalnar till överkroppen lite och sen kan armarna bli lite smalar och brösten lite fastare....Vart finns den bikinin att få tag på? Maila mig.....


A ska på trav idag med sin pappa och jag min stackare ska jobba och dra in pengarna =)


Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards