ingopingo

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av INGO - 11 maj 2010 07:00

Idag vaknade jag som vanligt av att Ingo slickade mig i ansiktet.

Han var kissnödig och jag sprang upp direkt. 06:30, rimligt...MEN han hade kissat på min tröja som jag skulle sätta på mig. Vad är det som händer? Han har aldrig skvätt omkring sig så som han gör nu. Jag vill tro att det är tackvare alla löpande damer i hans sort som är där ute och skvätter omkring sig dom också som han bara vill ut till...För ute är han heeelt galen på att nosa. Hoppas att det snart går över, annars får jag tänka om lite. Blir så suuuuuur.


Idag skiner solen. Den brukar göra det när det är tid att gå till jobbet. Hade jätte ont i halsen i morse men nu börjar det gå över. Blir verkligen aldrig sjuk.


Den här veckan bjuder på festligheter, ska ut och käka på torsdag,A syrra fyller år, vi har bokat bord i stan och det ska bli väldigt trevligt att käka där.

Sen på fredagen blir det grillning hemma hos Carro, en lugn kväll för hon ska på bröllop dagen efter och jag och A ska upp 04:00. Ska nämligen stå på torget och sälja grejer som vi har samlat ihop från familjen. Dumt att slänga. Så om det finns någon som känner sig uppmanad att komma och besöka oss, till och med sitta med oss och prata skit hela dagen är ni hjärtligt välkomna på lördag på torget.


Jag såg filmen "Farsan" häromdagen. En otroligt bra film. Både sorlig och rolig. Jag tänkte på pappa hela tiden. Allt han sa i filmen hade pappa valt att säga i samma situation. Så när alla satt och skratta satt jag och grät...Så är livet just nu

Mycket tårar och goda minen utåt, börjar bli lite jobbigt. Om jag hade fått bestämma själv hade jag gråtit hela dagarna...vad hade man haft kvar då? Ingen och ingenting


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards