ingopingo

Alla inlägg under december 2012

Av INGO - 13 december 2012 08:58

Feber inatt med men så fort det blir morgon känns han frisk.
Så vi får ta det lugnt idag med.

Av INGO - 12 december 2012 10:05

Kragen åker av när vi är i hans närhet. Natten har varit jobbig.ingo har pipit heeela natten plus att Léon fick feber...
Kunde ha fått jobba idag men det var alldeles för jobbigt hemma med allt.jag lider av sömnbrist just nu...sjukt jobbigt.
Synd jag ville verkligen jobba.:(
Nya tag idag. I helgen kommer syrrorna hit så det blir skoj.
Au revoir

Av INGO - 11 december 2012 12:28

Ingo började blöda i morse...nu är han nyopererad igen.shit vad jag tycker synd om honom nu.jag har stressat runt hela dagen idag.tack och lov har Nadia varit hos mig hela morgonen tills nu.vad hade jag gjort utan hennes hjälp?! Nu är det krage på i 14 dagar. Resten av dagen känns värdelöst att berätta. Pust....bara han blir bra nu ,bröt ihop idag hos veterinären...ingo betyder så mycket för mig.

Av INGO - 10 december 2012 16:48

Ingo spydde precis...så i morgon ska vi till veterinären igen.nu har han fått lida tillräckligt. Usch man blir själv så nedstämd:(

Av INGO - 9 december 2012 15:56

 

Mamma jag har hittat din dosa....Ta den i morgon.


Idag var vi ju på visning men huset var inget för oss med tanke på alla grejer som hade fått anmärkningar...det priset och så mycket fel?? FAttar inte att någon ens kommer att lägga ett bud på det. Det var fint men bara därför kan man inte blunda för alla felen. Så där blir det inget bud. Tyvärr!


Mormor och L har lekt lite på eftermiddagen, L sov i 1,5 timme så det var ju toppen =)

Så nu är han glad och mysig

   

Min mage den växer. Om tio dagar får vi reda på om det är en tjej eller kille som ligger och discodansar i magen.

Spännande! Spelar verkligen ingen roll vad.

 

v.17 är vi nu....stoooor mage =)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards