ingopingo

Alla inlägg under april 2013

Av INGO - 20 april 2013 10:28

L leker med mormor ute.

Av INGO - 20 april 2013 08:46

Slottet han målade igår kom till användning. Han leker så fint:)

Av INGO - 19 april 2013 19:47

L blir inte kall eller kladdig, perfekt!


Idag köpte vi nya sängar till vårt nya hem, det ska bli underbart att få slänga våra minst 10 år gamla. Det har inte varit lätt men nu är det klart!!! Så A pappa kom hem till oss idag och tog hand om L medans vi åkte till IKEA. Fick hjälp med körningen också eftersom jag inte kan köra eller röra mig så jätte bra. TACK JOCKE! =)


Sen känns det bra inför kommande förlossning vi är välförberedda. Ska bara packa min väska.

Vi köpte även en ny bilbarnstol som även går att sätta fast på den nya dubbelvagnen, vilket är guuuld!


Ann kom över med lite lunch idag, var med oss hela eftermiddagen. Det var jättekul att se henne och prata med henne. Det skiljer 1 vecka mellan våra graviditeter  =)=) Hon ska föda den 7:e och jag den 14:e maj =) Kul! =)


Igår fick jag reda på att min kusin från Afrika var i Sverige på semester, hon är numera bosatt i Frankrike.

Så syrrorna ska träffa henne. Jag kan tyvärr inte eftersom (jag vet det är ett jävvvvla tjat) men jag kan inte ta mig dit, det kommer inte gå med all värk, omöjligt. Så lite sorligt är det med tanke på att vi kommer nog inte ses något mer.


Nej nu ska jag sova....fast bävar för att lägga mig i sängen, kommer ändå inte sova ju...


A jobbar hela helgen, tråååååko! Ingo är hos mamma hela helgen, lilla plutten.

Av INGO - 19 april 2013 19:29

Mysfredag och pyssel

Av INGO - 19 april 2013 18:06

Häääääääär!

Av INGO - 18 april 2013 22:16

   

Älskar dig min son



Idag måste jag bara ägna min tanke åt Maria Fredriksson som hastigt, sorligt hjärtskärnade gick bort, lämnade jorden för någon vecka sedan. Det var begravning idag, jag var inte där men jag har tänkt på henne hela dagen idag gråtit floder hela kvällen, för det jag läste om Maria i deras begravningsprogram var så fint, vackert skrivet av hennes kille. Jag tänker på hennes lilla son som förlorat sin mamma...en mamma han saknar och som han önskar kunde komma tillbaka....

Jag tänker på hennes kille som förlorat sin själsvän

Alltså livet....

Man tänker på sitt eget barn och A om jag skulle gå bort eller om jag skulle förlora någon av dom...mitt liv hade tagit slut. Alltså det är så sorligt jag lider med hennes kille och son.

Vila i frid!   Maria Fredriksson


Den här låten hade dom bland annat på begravningen. Det här är Mias och hennes killes låt.


Av INGO - 18 april 2013 07:46

Oh My gad...kan benen gå av när man går? Gick till tåget....tog 25 min istället för 5...snälla bäbis du får två val

? Antingen kommer du ut nu!
? Eller så får du ringa till fröken ur och be henne vrida fram klockan ett par veckor, lägg på charmen, det borde gå...

Ska till frisören nu
Vad tror jag att jag är gjord av? super lim??? Jag får se om jag klarar av resan. Jag har mobil och det finns folk runt omkring mig ifall jag behöver hjälp.
Ska ta mig till barnmorskan sen också....:)

Annars så regnar det idag och blåser Mary Poppins vindar. Jag hade kunnat lyfta med paraplyet men magen är som min livboj...

Må gott!

Av INGO - 17 april 2013 08:36

 

Solen skiner

A och L är ute och leker och kollar in grävskopor.

Idag ska vi upp på förlossningen för ett sista besök innan det är dags. Ska kolla hjärtljudet på henne också, det behövs för hon har varit helt tyst sen igår eftermiddag...=( man blir så orolig nu sista dagarna.

Så A mamma kommer hit och tar hand om L en stund.


L pratar så himla mycket nu, så mysigt när man kan prata med honom och att vi förstår.


Igår bytte vi till sommardäck, fick hjälp av A pappa eftersom jag är lätt orörlig....

Så det var skönt. Tack!


Nej nu måste jag försöka göra något åt mitt utseende....hmmm....lite mascara kanske, ja det blir bra!


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards