ingopingo

Alla inlägg den 11 december 2013

Av INGO - 11 december 2013 23:47

Tänk om jag visste att det var den sista kramen du gav mig
...Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att det var den sista kramen jag gav dig
...Då hade jag njutit mer
Tänk om jag visste att du skulle lämna mig
...Då hade jag stannat hos dig
Då hade jag stannat hos dig
...och aldrig lämnat dig

Dagarna efter var kalla inombords när du till himlen tog din värme från mig
Din kärlek, din glädje, din klokhet
Ditt hjärta slutade slå när ingen såg på, det är svårt att förstå...
Din närhet lämnade mig
Din närvaro lämnade mig
Min pappa lämnade mig
Jag saknar dig

Tänk om jag visste att det var den sista kramen du gav mig
Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att det var den sista kramen jag gav dig.
Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att du skulle lämna mig
...Då hade jag stannat hos dig
Då hade jag stannat hos dig
...och jag hade aldrig lämnat dig

Lova mig att vi ses igen
Saknar dig pappa

Av INGO - 11 december 2013 21:18

Mamma: Hej! (Smask)
Jag: Hej! Vad äter du på?
Mamma: (smask)var tvungen att köpa en chokladkaka på vägen hem(smask)(smask)
Jag: Tandläkaren sa idag att jag inte får äta godis mer för mina tänder e så dåliga...
Mamma: (smask)...jasså...(smask)
Jag: mäh jag hör ju hur du smaskar i dig!
Mamma: (smask) Ja idag kör jag inte någon 5:2 diet haha (smask)... Frosseri dieten haha! (Smask)
Jag: Vet du mamma nu är jag så sugen på godis så vi får prata sen.
Mamma: ok (smask)

Av INGO - 11 december 2013 17:03

Det kommer ju aldrig att gååååå!!!!!!

Av INGO - 11 december 2013 09:10

Dags för tandläkaren....
Har haft krig * tusen med L idag...
Trodde aldrig att vi skulle komma fram till dagis idag.
Samtidigt så gråter N....lagom kalabalik

Snart e det julafton...galet

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards