ingopingo

Direktlänk till inlägg 11 december 2013

Saknar dig pappa

Av INGO - 11 december 2013 23:47

Tänk om jag visste att det var den sista kramen du gav mig
...Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att det var den sista kramen jag gav dig
...Då hade jag njutit mer
Tänk om jag visste att du skulle lämna mig
...Då hade jag stannat hos dig
Då hade jag stannat hos dig
...och aldrig lämnat dig

Dagarna efter var kalla inombords när du till himlen tog din värme från mig
Din kärlek, din glädje, din klokhet
Ditt hjärta slutade slå när ingen såg på, det är svårt att förstå...
Din närhet lämnade mig
Din närvaro lämnade mig
Min pappa lämnade mig
Jag saknar dig

Tänk om jag visste att det var den sista kramen du gav mig
Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att det var den sista kramen jag gav dig.
Då hade jag stannat hos dig
Tänk om jag visste att du skulle lämna mig
...Då hade jag stannat hos dig
Då hade jag stannat hos dig
...och jag hade aldrig lämnat dig

Lova mig att vi ses igen
Saknar dig pappa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards