ingopingo

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av INGO - 9 augusti 2013 20:47

Då har vi storfrämmande av ngr östersundare/dalmasar:)
Dom ska stanna hela helgen, jippi!

Så morgon ska vi på sightseeing :)tur att det ordet kom upp automatiskt hade aldrig kunnat stava till det annars:)

Av INGO - 9 augusti 2013 13:55

Idag fick A lämna L på dagis, inskolningsdag 3. Dom gjorde en chansning och bad A lämna han själv...han vinka hej då och började spela fotboll. sen ringde dom och sa att han har ätit och nu sover han. Min lilla prins är stor nu och klarar sig utan oss...:( men jag e så glad över att han trivs. Så snart cyklar A och hämtar honom.

Louise och barnen kommer idag från Östersund. Ska bli mysigt! Synd bara att jag mår som en gammal trasa. Idag lämnade jag blodprover så dom svaren får jag på tisdag.fick träffa en person som vet om min bakgrund och som vet att det inte bara är psykiskt....

Så jag hoppas få positiva svar från dom proverna...please

Gud vad jag saknar L!!!!!!!!!!!!!

Av INGO - 9 augusti 2013 01:37

Farmor kom förbi med en uppsättning fredagskläder:) L kommer bära sin idag på dagis.Fin

Jag fick åka in akut igår till sjukan. Fick reda på att den bästa läkaren hade lämnat sjukhuset...tråkigt. Jag fick inte den hjälpen heller som jag behövde, dom trodde det var mycket psykiskt...(?) så jag gick efter akuten till en avdelning där jag har varit mycket och fick en tid. Så i morgon bitti ska jag vara där. Så det blir inte jag som tar L till inskolningen.

Så nu har jag bunkrat upp en hel uppsättning ersättning till N så jag kan sluta amma och försöka bli frisk.
Men man känner sig jävligt sviken när dom säger att det e psykiskt när man har sån smärta som ingen ser eller känner...:(
Jag vill bara bli frisk ....snälla
Står inte ut längre

L sa igår när jag var ledsen och hade ont;
- hjälpa mamma! Så smekte han mig på kinden och titta på mig i ögonen.
Sen sa han - glass? :)

Jag har världens bästa son
Tack Linda, mormor och Farmor för allt igår


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards