ingopingo

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av INGO - 19 augusti 2013 21:04

L sover
Min prins somnade med vällingflaskan på magen

Jag är också redo för sängen...meeeeen N är super pigg!!

Bäddsoffan är på plats

L kom på att han kunde suga på tån idag...precis som jag gjorde när jag var liten.

Av INGO - 19 augusti 2013 20:02


 

Av INGO - 19 augusti 2013 14:27

L har varit på dagis idag. En jobbig lämning men sen gick det bra säger dom...

Jag väntar på att A ska komma hem.

Av INGO - 19 augusti 2013 05:00

      

För 4 år sen

19 augusti 2009

Då fick jag en obehaglig känsla i kroppen...

...en bild på vad sorg är...

...en tanke på hur kort livet är...

Då fick jag en smärta i bröstet som sen dess aldrig har försvunnit

Det var den här dagen jag förlorade dig pappa, till änglarna där uppe...till livet på andra sidan....

Till dit bara du hittar just nu. Jag önskar att det fanns en väg upp till dig som garanterade mig en plats

i ditt liv långt där borta...


I väntan på det lever jag mitt liv med en stor saknad tillsammans med mina två barn och A.


Sista dagen

Du hade precis duschat Vi gav varann en kram

Du tände din cigarett och ställde dig på balkongen

Helt ovetande om att det var sista gången du såg mig vinkade du hej då

och det var sista gången jag såg dig...

om jag ändå hade stannat ett tag till

om jag ändå hade tittat på dig en extra gång

om jag ändå hade sagt....lämna mig inte

Snälla...varför var det din tur....

Jag undrar om du kände det på dig eller om ditt liv bara slockande som läkarna sa

Att det gick snabbt...

En ögonblinkning...sen var ditt liv slut

När jag hittade dig stod radion på i ditt sovrum och jag kunde känna värmen på din stol

Men kylan kröp närmare mot mig

Både från känslan i mitt hjärta som hade brustit och från dig pappa som hade lämnat jorden för evigt


Jag förlorade dig

;

Jag drömmer om dig

det är där du finns på riktigt


Tu me manques
Je t'aime

 

 




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards