ingopingo

Alla inlägg den 24 september 2013

Av INGO - 24 september 2013 21:57

Varför ? varför ? varför ? gör jag om samma misstag hela tiden? Vi har alltid en glassbox i frysen med bl.a Nogger-glassen i...först äter jag alla andra glassar först och om jag är sugen på glass och det finns bara nogger kvar så tar jag och äter den fast jag tänker tanken när jag tar tag i den glassen att
" jag får kväljningar av den här glassen" och ändå tar jag och äter den. Finns det något äckligare?
Jag ligger i soffan och mår illa just nu!!!!!
Blääääääää!
Härmed lovar jag att aldrig mer äta nogger!
Loooooovaaaar!

Av INGO - 24 september 2013 18:15

Men va nu? En tvååring bakom ratten? Men det e ju olagligt:)

Sen mina senaste inköp, super söta minidockor från en barnbutik i stan.
L lekte med dom i 15 sek...han dansade med dom och sen kastade han dom in i väggen och skrek bläääääääää!!!!

Då beslöt jag mig för att ge dom till mig själv. Sååååå fina!

Av INGO - 24 september 2013 10:39

Av INGO - 24 september 2013 07:45

Det är så härligt just nu för L hoppar in på dagis och pussar mig hej då! Då mår man lite bättre under dagen när man är hemma med lill-tjejen.

Idag ska jag till tandläkaren....glurp! Har säkert en rotfyllning och tre hål....fast jag är noga med mina tänder så har jag dåliga tänder helt enkelt. Tandläkaren säger att det spelar ingen roll nästan vad du gör....kul....Sist jag var där betalade jag 3500kr....det börjar bli vana nu.


Senare idag ska jag gå förbi Stinas jobb och säga hej cokså, kanske hittar jag något fint till mina barn vi får se =)


Måste även fixa en doppresent idag till L och N kusin Felicia som döper sig på lördag.


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards