ingopingo

Alla inlägg den 25 september 2013

Av INGO - 25 september 2013 18:28

Linda skickade precis en bild på regnbågen. Fint!

Av INGO - 25 september 2013 11:04

Av INGO - 25 september 2013 09:55

Hösten är verkligen här

Inte ofta jag hinner skriva lite längre inlägg men IDAG SKA JAG DET =)

N sover...så skynda skynda =)


L är lämnad på dagis och det gick hur bra som helst! Fick en puss och sen gick han in, hej då Mamma!

När jag kom hem tvättade jag golven och städade huset så nu är det fint tills A kommer hem....L kommer ju hem före...kanske inte kommer vara så här fint då tills A kommer hem, aja!


För ett par dagar sedan åkte jag ju till huvudstaden. Vad jag gjorde där har några undrat om, så jag kan skvallra lite om att jag blev uttråkad en dag hemma och anmälde mig till en castingbyrå, såna som hittar folk till ex reklamfilmer =)

Jag har aldrig skådespelat men jag kände mig galen just den kvällen.

La upp lite bilder och skrev lite snabbt om mig själv.

Fyra dagar efter ringer ett produktionsbolag och frågar om jag vill komma på en casting...Jag tackade jag och blev genast super speedad och nervös. Dagen efter åker jag dit och det sitter en massa människor i rummet för att göra samma sak. Gå på casting!

Jag lämnar N för första gången med syrran, lite nervös över det och sen gå på min första casting.

jag fick ett par meningar som jag skulle lära mig snabbt och fem minuter efter skulle jag in och visa vad jag kunde...Problemet var bara när jag fick meningarna att hon sa

- När du har lärt dig dom är det bara att sjunga fram det....

Jag: VA?

- Det är sång

Jag: VA?

- Det kommer gå bra...improvisera

Jag: VA?


Heeeelt ärligt! Jag har aldrig darrat så mycket i hela mitt liv. Ska jag sjunga framför kameran? När jag inte är sångerska? Jag hann knappt tänka innan dom ropade upp mitt namn.

Jag gick in och hon sa varsågod!

Jag: Vilken melodi vill ni att jag kör? (försökte vinna lite tid)

- Improvisera du!

Jag: OK...............

Jag hörde hur jag öppnade munnen och fick fram en ton, sen svävar jag iväg och ser mig själv på håll....vad i helvete håller jag på med? Men herreguuuuud vad pinsamt!

Sen tog det slut och jag fick höra

- Jättebra!Jag ler med en darrig läpp och känner mig tung och torr i munnen och pustar ut, äntligen över!

- Vi tar det en gång till, så gav hon mig en ny scen....så fick jag sjunga igen....och sen en ny scen ännu en gång.

- Vi hör av oss om du får rollen. Vi har ringt 10 stycken. Så vi hörs! hej då!


Jag gick ut genom dörren med ett leende....samtidigt som jag skämdes, haha!

jag kunde inte ens ringa A och berätta vad jag fick göra, han skulle garva ihjäl sig.

Men det var så härligt efteråt när jag kände att jag gjorde något som fick mig att prestera och bli så nervös.

i love it!

Så nu är jag fast....men jag tycker nog att dom borde sagt att det var sång...då hade jag ju aldrig tackat JA!

Jag är glad för att dom ens ringde....Det är stort och kul!


I morse var det frost....

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards