ingopingo

Alla inlägg under mars 2014

Av INGO - 21 mars 2014 13:15

L höll aldrig på att dra i lådor och plocka ur saker. Kastruller på sin höjd.
N är överallt!!!!!!

Av INGO - 21 mars 2014 12:18

Innan elva.....
Ingo opererades....
L har varit på sjukhus...Öroninflamation
N har ramlat på stenplattor och jag har gråtit fyra gånger...
Får se har jag glömt något?
Ja just ja L tog en kanna saft och hällde ut i soffan så den håller jag på att tvätta nu...
Var det allt?
Ja men det var det och tre timmar sömn i natt. Bra! Då ses vi!

Av INGO - 21 mars 2014 02:10

Var hos sjukgymnasten idag, fick sån värk i hela kroppen efter det. Men var tvungen att åka in till jobbet för att lära mig en ny spännande grej. Så det känns kul vad som komma skall:)

Ingo kom hem idag efter fyra dagar hos A bror. Jag tror att han börjar få analsäckinflamation .....så vi får se vad morgonen har att bjuda på, om jag måste åka till veterinären med två barn och två hundar....och en halv kropp....för en operation...

Snön ligger fortfarande kvar men snacka om att jag e less på den. Nu räcker det! Våren och fåglarna kvittrade för bara några dagar sen?!
Begravdes fåglarna nu när dom äntligen började sjunga?

Vad har fredagen att bjuda på? Dåligt samvete? Hm....kanske ska skippa godiset. Just nu är jag inge sugen men det kommer väl.
Kommer väl?...haha självklart kommer jag äta godis...

Floyd är så rolig. När det är dags att gå ut då springer han och lägger sig skönt i soffan. Morrar på än om man tvingar honom att resa sig.:)

Nu hör jag ett par steg....
L vandrar över till mig, jag måste sluta:)
PS: bilden på Floyd invaderas av en arm? Stjärt? Vet ej:) ber om ursäkt för den hudfärgade inkräktaren...

Av INGO - 19 mars 2014 15:12

Myser i fotöljen med Floyd medans barnen sover en kortis.
Adam är snart hemma!:) jippi!!!

Av INGO - 19 mars 2014 06:41

Idag kommer A hem, tre dagar borta från familjen. Jag har varit lite mörkrädd för första gången men annars har det gått snabbt. När man har två barn och hund går det rätt snabbt (och när pauserna lyser i sin frånvaro)..tänk att han har fått sova på hotell i tre dagar....så jävla orättvist blir nästan arg:)

L började bråka med mig på morgonen för att han (enligt hans egna ord) " behöver verkligen glass"

Båda barnen är förkylda just nu men det går bra ändå för dom. Vi har träffat grannarna som hade vattkoppor så vi får se om dom blir smittade.

Av INGO - 19 mars 2014 06:16

Sjukaste grejen...det finns allt till alla.
Jag skulle aldrig köpa en sån här!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards