ingopingo

Alla inlägg under mars 2014

Av INGO - 5 mars 2014 14:59

Av INGO - 5 mars 2014 12:04

Idag är det en fixar dag. Vi leker med N i omgångar så hon är nöjd sen pepprar vi på med att fixa nyttiga saker.

Då menar jag inte skära gurka utan mer rensa och städa =) Som jag älskar =) Det kanske ni har märkt vid det här laget.

L ska snart hämtas på dagis. han har haft en sån fruktansvärd hosta senaste veckorna så han ska faktiskt prova på en speciell medecin nu så får vi se om det blir bättre. Hoppas!

Annars så lever livet. jag njuter så mycket av att vara hemma så det är inte sant. Så underbart! Ska på en del uppdrag men det är mest på kvällar och helger. Det är bara kul!


Jag "råkade" väga mig hemma hos A syrra häromdagen. Jag har inte vägt mig sen det stod 92 kg på vågen =)

nu stod det en betydligt mindre siffra som visade sig vara 2 kg över min normala vikt =) så det var ju bra!

nu skulle jag vilja ha en drink som gör min hud så "icke utdragen och mjuk och elastisk" som den är idag. Äckligt ju!

Otränad kallas den huden, blääääää!!!!
 

Av INGO - 4 mars 2014 12:24

Idag firar vi
"Att vi älskar varann-dagen"
Puss min familj jag älskar er

Av INGO - 4 mars 2014 07:05

Idag blir det inget dagis. Vi ska till läkaren för en rutinkontroll. Tiden rubbar hela dagisvistelsen.
Sen ska vi nog åka och bada:) vi får se om humöret tillåter hos våra små :)
Sen om min mage har försvunnit tills dess hade varit bra. Framför allt ska A hinna komma hem.

Dags för L tredje vaccination också måste boka tid för det. Så fästingarna inte käkar upp oss...blä

Av INGO - 3 mars 2014 13:00

Av INGO - 3 mars 2014 09:15

Idag ska jag städa hela huset det är såååå stökigt.

Veckan i övrigt blir lugnt. A fyller år snart. 29 år:) usch jag e verkligen äldre....
Tur att man ser ut som 27:)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards