ingopingo

Alla inlägg den 1 december 2014

Av INGO - 1 december 2014 23:54

I texten nedan skriver jag att dom inte är i ett bra flow:) haha jag menar att dom ÄR i ett bra flow! Ok! Då fick jag det sagt:) då fattar ni mer av min text :)

Av INGO - 1 december 2014 22:58

Barnen leker så himla bra ihop. Det e klart det blir nyp och sånt men just nu är dom inte i ett bra flow:) myyyyysigt tycker jag.
N har blivit stenhård på att L bara ska ge henne nappen om hon har tappat bort den. Inte jag!
Sen pratar hon som en liten vuxen, det bara babblas just nu:)
Jag är så tacksam över min fina lilla familj. Vi har det sååååå bra. Älskar vårt nya hem. Jag vet att jag har sagt det men jag trivs verkligen!!!

Hela veckan är fullproppad med saker så jag har ingen tid över för nått som det ser ut just nu.

Snart är det jul! Julafton firas hemma hos oss, ska bli mysigt att alla kommer hit :)

Av INGO - 1 december 2014 19:01

Nu lyser vi:)

Av INGO - 1 december 2014 16:10

Jag: om det börjar brinna vad gör du då?
L: springer ut
Jag: bra! Hur får man tag i brandmännen?
L: man ger dom glass
L: tänker inte springa ut om det är mörkt...
Jag: du måste springa ut oavsett om det är ljust eller mörkt!inte vara kvar inomhus.
L: jag tänker inte lyssna mer på dig jag får ont i öronen. Jag vet att jag ska skydda mitt huvud och ducka...

Lilla pojken :)
Så hela veckan ska vi prata brand hemma så får vi se vad han lär sig :)

Av INGO - 1 december 2014 11:13

Efter en underbar natt med sovande barn vaknade vi lagom till julkalendern. Den får 3 plus av mig än så länge. Hoppas den blir lite bättre efter några dagar.
L öppnade en lucka och gav sig efter det, bra där! Förra året öppnade han alla på samma gång. Jag ville inte säga nej:) han var ju bara 2.5 år.
N ville inte kolla alls!

Idag har jag installerat nya skrivaren. Så skönt att ha ny dator och skrivare.
A är i stan för att handla julbelysning till huset. Vi ska klä huset i lampor;) sen blir det ommålning av huset till sommaren.

I veckan händer det inte så mycket. Jag ska jobba i mörn och i helgen blir det fix av nya hemsidan som ska lanseras inom kort och sen kommer våra gamla grannar på besök. Så det blir super kul.

Det känns bättre på förskolan nu när dom har börjat heja på oss iallafall...ska ha varit en självklarhet men inte för oss.
Så vi får se om det faktiskt blir bra trots allt.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards